    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    Date: Fri, 11 Oct 2019 23:48:35 +0200

    <b...@g...com> d...@g...co

    : A zasady są bardzo proste, wycofać przed zakończeniem
    : bieżącej promocji, a najlepiej dzień wcześniej i to wszystko.

    Proszę o nieżyczliwe skorygowanie ewentualnych błędów:

    - 15 Edycja Promocji

    - okres promocyjnego oprocentowania trwa
    100 dni od pierwszego zasilenia nowymi

    - rozpoczęła się 21 lipca i trwała do ~7 września
    (w tym czasie można było wpłacić Noworodki
    rozpoczynające Promocyjne oprocentowanie)

    - dniem sądnym był 20 lipca
    (nierozważnie wpłaciłem wówczas w bankomacie ~tałzena)

    U mnie Noworodki pojawiły się nie 21 lipca, lecz
    później, więc 100 dni kończy się później.

    -=-

    Jeśli mam rację -- 100 dni trwać będzie i będzie... ;)

    21 lipca do 10 sierpnia 3 tygodnie
    10 sierpnia 07 września 4 tygodnie
    08 września 12 października 5 tygodni

    12*7=84 dni do 100 brakuje jeszcze 16 dni

    To aż 2 tygodnie i 2 dni...

    Gdzie popełniłem błąd?

    Skąd wziął się 12 października?

    https://www.infor.pl/kalkulatory/ilosci_dni.html#for

    -=-

    Mając nieco ponad 6 kpln mogę -- mieć 2.7 dla ~5 kpln
    i 0.6% dla ~1 kpln lub założyć Mobilną Rzeczywiście
    Rozszerzoną na 2.5%...

    Poważny dylemat... ;)

    -=-

    W Getin było 3.5% ma Oszczędnym i dążyłem tam do 4% Mobilnej,
    ale w trakcie tych podążań (w trakcie środkowego gromadzenia)
    Getin zmniejszył pułapkę Mobilnej... Nie wiem, czy zmienił
    inne pułapki, ale kilka kpln zaczęło nieprzyjemnie gnić,
    a że nieczęsto tam zaglądałem, smród gnicia poczułem zbyt późno...

    -=-

    Zwykle nie pilnuję środków (to nie żona BKomorowskiego,
    której niby można ufać, ale którą trzeba sprawdzać) ale
    zabieram w przytulniejsze strony WWW, ;) gdy zobaczę,
    że środki zestarzały się zbytnio i zamiast pożądanej
    nieseksualnie prokreacji powstaje gnicie...

    Ponadto byłem w trakcie otwierania konta w CA,
    gdzie też jest jakieś promocyjne...

    Z CA poszło żle:

    - wniosek nie zaliczył się jako wysłany
    - CA potraktował mnie jak ww. żonę, na
    co nie byłem przygotowany, przez co
    w śmietnik poszedł czas
    - gdy CA sprawdził, dostał prośbę
    o dostarczenie dokumentów po 08 października
    z wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji
    - 02 października kurier radośnie obwieścił
    chęć dostarczenia, dostał wyjaśnienia,
    lecz przesyłkę zwrócił, życząc zdrowia...

    Jaka była ta sytuacja? Ano konto otwierałem matce,
    która od 02 do 08 bm. była w szpitalu a teraz przez
    ~3 miesiące nie będzie chodziła zbyt daleko...

    Gdyby kurier zechhciał dostarczyć dokumenty, miast
    je odsyłać lub gdyby CA nie sprawdzał -- konto by
    było już założone a środki nie gniłyby...

    Koniec sierpnia przywitałem rozchorowaniem się,
    wrzesień miałem zajety i chorobą, i czyms innym,
    póńiej były jakies utrudnienia w logowaniu, aż
    wreszcie matka trafiła na operację biodra...

    Wszystko to razem sprawiło, że szmal gnije...
    [tyleż mówi się o 500+ a tu takie coś...
    gnicie miast rozmnażania...]

    -=-

    Ogólnie miewam dość pilnowania...
    Wiem, że postępuję nieodpowiedzialnie, że psuję bazar
    (że zgnilizna przerzuca się na zdrowe oprocentowanie?...
    na jakie zdrowe? -- od dawna oprocentowanie jest zgniłe!!!)
    że trzeba sprawdzać, kontrolować (zwłaszcza wtedy, gdy
    w grę wchodzi prokreacja i noworodki), ale dopada mnie
    frustracja...

    -=-

    Więc? -- jak to jest z tą setką dni liczona od 21 lipca?

    Może założę w PeKaO?... Założyć, ulokować, zdjąć wiśnie,
    orzechy czy śliwki oraz procenty i zamknąć... Nudna rutyna...

    Odwiedzanie matki i (; sklepów rehabilitacyjnych ;)
    dobiło mnie -- rozchorowałem się...

    Nie mam tak wiele, by gangrena była straszna...

    --