  • Data: 2021-01-06 14:41:24
    Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 25 grudnia 2020 o 23:48:03 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > W Leroy Merlin można coś kupić i zwrócić...

    W leroy-merlin to KK alfa milka, a nie impresją.
    Ciekawe swoją drogą jak milek liczy zwroty na taką KK z moneybackiem - czy odlicza od
    moneybacku zwroty u partnerów?

    Ciekawe, co w ogóle bank by zrobil, gdyby moneyback wyszedł ujemny - np. w pandemii
    niektóre wysyłkowe sklepy z ubraniami dają 100 dni na zwrot (inna sprawa, czy będą
    potrafiły zwrócić na kartę), ale nawet niech zakup będzie 30 grudnia, a zwrot 7
    stycznia - a moneyback liczony i wypłacany miesięczne.
    Oczywiście brak innych transakcji w tych miesiącach.

    Ja mam teraz w santanderze pajacyka ze zwrotem 1% za wszystko - i tu odejmują też za
    wszystkie zwroty (tzn. te, których nie udało się zrobić na debetówkę ;) oraz 1-2-3
    dająca zwroty za konkretne MCC - ale tu nie było (anty-)okazji sprawdzić, czy
    odliczają za zwort u tychże MCC.