  • Data: 2020-12-19 22:58:58
    Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-19 o 20:31, Imka pisze:

    > Ja mam najzwyklejszą impresję sprzed sześciu lat, najpierw był SMS
    > ostrzegawczy, a potem up* okienko w systemie transakcyjnym.
    > Może nie wysyłają wszystkim naraz, tylko w kolejności zgłoszeń? ;)

    Ja mam też zwykła, sprzed siedmiu lat.
    Kilka dni temu dostałem komunikat w aplikacji, więc
    może faktycznie mają jakąś kolejność.
    W systemie transakcyjnym nic nie było.
    Karty używam, nigdy nie korzystałem celowo z żadnego systemu
    zwrotów czy promocji (tzn specjalne zakupy, bo zwrot),
    więc ogólnie te zasady i ich zmiany niewiele mnie obchodzą.