  • Data: 2021-01-10 15:54:54
    Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 10 stycznia 2021 o 14:18:07 UTC+1 Alf/red/ napisał(a):
    > Przy okazji zmiany typu konta dostałem nową debetówkę z terminem jakieś
    > 3,5 roku.

    O, to ciekawostka.
    Z jakiego zmieniałeś na jakie?
    Te stara i nowa debetówka to były visa czy mc?
    Numer się zmienił?
    Data ważności nowej inna czy ta sama co na starej?
    A CVV2/CVC2?

    numerem i datą ważności 05/22.[...]
    które potem zaraz zamknąłem - daty chyba się zgadzają.
    > Oranża zamykali oficjalnie bodaj w lipcu 2019. Możliwe, że maju już była
    > migracja. Nie pamiętam harmonogramu.

    Ja też nie pamiętam, może jest to gdzieś w pamięci zewnętrznej (na p.b.b. albo naszym
    mini-post-mBąkowym forum www.bank.fora.pl) - ale weź to znajdź.
    Co gorsza, coś mi się zaczęło przypominać, że mi oranżada - tzn. wtedy było to już
    kompakt finanse - wypowiedziała umowę - na pewno dostałem taki list.
    Więc wynikałoby, że mnie nie "zmigrowali".
    Ale też pamiętam na pewno, że byłem w oddziale jakieś konto wypowiadać...
    Tylko czemu musiałem w oddziale?
    Hmm, jak o tym myślę to przypominam sobie, że był chyba taki czas, że miałem w mBąku
    3 RORy - mobilne, mkonto intensive oraz jeszcze trzecie.
    Tylko po co to trzecie?
    Że z oranżady to możliwe, ale przez ten list wątpliwe...
    Hmm, a może było tak, że jednak się sam "zmigrowałem" - i to właśnie po to byłem w
    tym oddziale - a wypowiedzenie przyszło bo przyszło - a najważniejszą sprawą mogło
    być to, że "zmigrowane" konto miało warunki post-oranżadowe tylko na rok, więc po
    roku je zamknąłem.
    Mogło też być tak, że tylko jedna debetówka do niego była darmowa...
    A może w tym oddziale byłem, bo była z tym związana jakaś promo? Ale chyba się nie
    udała - ale to też może mi się z żubrem mieszać...