  • 51. Data: 2002-08-14 05:21:37
    Temat: Re: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 13 Aug 2002 10:59:41 +0200, "Krzysztof Kowalski"
    <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> wrote:

    >Tia - można też porównać logo karta w ultrafiolecie - równie dla mnie
    >istotne ;-)))

    A dla mnie nawet bardziej od oprocentowania kredytu :-). Logo sobie
    przynajmniej czasem obejrze a z kredytu nie skorzystam nigdy (mam
    nadzieje)

    >PS. AmEx ma IMHO ładniejsze logo w ultrafiolecie ;-)

    zdecydowanie :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 52. Data: 2002-08-14 05:23:37
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 13 Aug 2002 14:24:30 +0200, "Krzysztof Kowalski"
    <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> wrote:

    >"Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    ay.floraland.pl...
    >(nie
    >
    >Ileż można pisać o tym samym? :-)))
    >jest większe ale odpowiadasz OD kwoty bodajże 10 000 zł. Czyli jak Cię robną
    >na 30 000 zł to zapłacisz 20 000 zł. Jak na 50 000 zł - to 40 000 zł.
    >W Citi jest DO kwoty 200 zł. Jak Cię robną na 30 000 zł to zapłacisz 200 zł.
    >Jak na 50 000 zł - to 200 zł.
    >Ot co :-)

    A nie przypadkiem do 100 zl ?
    Poza tym oprocz gornego limitu w Millennium dla Amexa jest jeszcze
    udzial wlasny 500 zl, jak dla mnie calkie sporo.
    No i bardzo wazne - jak Ci natluka transakcji na Amexie to bedziesz
    sie gryzl z PZU a jak na Citku to zglaszasz Citkowi o Citek iddaje.
    Niestety z tego co obserwuje ludzie zupelnie niezauwazaja takich
    "subtelnych" roznic.

  • 53. Data: 2002-08-14 08:28:47
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    > Mala poprawka - przy citku - odpowiedzialnosc jest DO_100_zl w ciagu 48h
    > przed zgloszeniem, a po zgloszeniu 0 :-))) Dodatkowo po zastrzeniu karty
    > bank przejmuje odpowiedzialnosc za wszystkie nielegalne transakcje NAWET
    te
    > z uzyciem PIN !!!

    Moja culpa. Potaśtało mi się z VC DB24 :-))) Wiecie, że przy DB24 jest
    odpowiedzialność do 200 zł BEZ ograniczenia czasowego wstecz? :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 54. Data: 2002-08-14 08:59:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski

    > Moja culpa. Potaśtało mi się z VC DB24 :-))) Wiecie, że przy DB24 jest
    > odpowiedzialność do 200 zł BEZ ograniczenia czasowego wstecz? :-)))

    tego nie wiedzialem, ale juz wiem
    Wojtek - robisz sukcesywnie uaktualnienia swojej tabeli ? Tto jedyne miejsce
    gdzie ubezpieczenia kart są wspomniane.
    Nawet ja nie zdawalem sobie sprawy ze niektore karty maja ubezpieczenie
    DO kwoty X a powyzej placi wlasciciel, a inne mają OD kwoty Y w górę a kwota
    Y to mój udział własny.
    Wg mnie to te dwie subtelne różnice nadal nie zawsze są jasne - to znaczy
    nadal nie zawsze wiem o ktory wariant chodzi a to przeciez bardzo istotne
    *** blad ***

  • 55. Data: 2002-08-14 09:17:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Moja culpa. Potaśtało mi się z VC DB24 :-))) Wiecie, że przy DB24 jest
    > odpowiedzialność do 200 zł BEZ ograniczenia czasowego wstecz? :-)))
    >
    > Pozdrawiam
    > K. Kowalski

    Wiemy :-)) A dzisiaj sie dowiedzialem (z rzepy) ze mozna VE DB24
    wyplacac za granica za free (oprocz DB24) z bankomatow: Bank of America,
    Barclays, BNP Paribas, Sciotabank i austryjackiego Westpac :-)) Ciekaw
    jestem czy VE DB24 jest przeliczana przez Euro czy USD ?

    Calkiem niezle (ale z limitem) sa tez KK VG bzwbk i VG mB :-))) Ciekaw
    jestem czy szlachetniejsze karty multi beda mialy choc takie ubezpieczenie
    jak VG mB (20k) czy jeszcze lepiej jak VG bzwbk (40k) ? :-)))

    pozdrawiam,
    Witek

  • 56. Data: 2002-08-14 14:16:19
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

> [...]
    > Barclays, BNP Paribas, Sciotabank i austryjackiego Westpac :-)) Ciekaw
    > jestem czy VE DB24 jest przeliczana przez Euro czy USD ?

    Była tu opisana sprawa, ze komuś pobrano prowizję - ale ponoć dało się to
    zareklamować. Ech - gdyby tylko mieli dostęp przez net to byłby bardzo
    ciekawy bank :-)))

    > Calkiem niezle (ale z limitem) sa tez KK VG bzwbk i VG mB :-))) Ciekaw
    > jestem czy szlachetniejsze karty multi beda mialy choc takie ubezpieczenie
    > jak VG mB (20k) czy jeszcze lepiej jak VG bzwbk (40k) ? :-)))

    Czuję nacisk ;-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 57. Data: 2002-08-14 17:01:35
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Była tu opisana sprawa, ze komuś pobrano prowizję - ale ponoć dało się to
    > zareklamować. Ech - gdyby tylko mieli dostęp przez net to byłby bardzo
    > ciekawy bank :-)))

    Pod wzgledem wyjazdow zagranicznych -tak, ale w Polsce to raczej kiepskie
    konto -brak bankomatow :((
    Maja inet :-)) Nie pamietasz jak Wojtek F. narzekal na ich system i te
    smieszne zdrapki ? :-))

    > Czuję nacisk ;-)))

    :-))) Mysle (a raczej wiem), ze nie tylko z mojej strony :-)))

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 58. Data: 2002-08-15 09:00:24
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 14 Aug 2002 10:59:41 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >tego nie wiedzialem, ale juz wiem
    >Wojtek - robisz sukcesywnie uaktualnienia swojej tabeli ? Tto jedyne miejsce
    >gdzie ubezpieczenia kart są wspomniane.

    Przeciez DB24 tam jest.
    Jak cos sie zmienai i widzicie ze w tabli sa nieaktualne dane to
    dajacie jakis sygnal, nie wiem przeciez wszystkiego :-)

> [...]
    >nadal nie zawsze wiem o ktory wariant chodzi a to przeciez bardzo istotne

    Niestety wybor kart bez gornego limitu jest bardzo skromny - Citi,
    DB24 i DC.
    A tylko te karty (przy wypuklych) mozna uznac za na prawde bezpieczne.
    Ale ludzie zwykle sobie z tego sprawy nie zdaja, regulaminow nie
    czytaja, wiec banki nie za bardzo chyba widza sens we wprowadzaniu
    dobrych ubezpieczen.
    I tak 90% ludzi mysli, ze jak ubezpieczenie jest przynajmniej takie
    jak limit ich karty to sa bezpieczeni :-/

  • 59. Data: 2002-08-22 10:35:42
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> wrote in message
    > W tym wlasnie problem, albo PROBLEM (tak masz w zwyczaju pisac). Kazdy
    porow
    > nuje to co jest mu najbardziej potrzebne.
    > Pytalem o koszty karty (opłaty za wydanie i uzytkowanie/rok) i o
    oprocentowa
    > nie, a Ty wskazujesz na ubezpieczenie...Czy Ty nie wspominales kiedys na
    jak
    > iejs innej grupie dyskusyjnej o rzeczowosci dyskusji na newsach? Jezeli
    tak
    > to szkoda, ze tyko wspominales.

    Mało pisuję na innych grupach :-)

    Pozdrwaiam