  • 1. Data: 2002-08-06 21:57:07
    Temat: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :)
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    sytuacja teorytyczna:

    ktos jest poza Polska na wakacjach i nagle ma chec zorientowania sie ile ma
    kasy na koncie.
    Zapomnial numeru swojego konta wiec telefon na bankolinie (+4822521xxxx) nie
    wchodzi w gre.
    Z oddzialami nie mozna sie skontaktowac telefonicznie tylko osobiscie -
    odpada.
    Mieszka sam - nikt z rodziny nie ma wiec dostepu do wyciagow.
    Pensja wplywa do innego banku - odpada telefon do firmy do dep. finansowego.

    Of coz na infolinii nie podadza numeru konta bo sie zaslaniaja ustawa o
    ochronie danych osobowych (bez sensu).

    Inne pomysly???

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 2. Data: 2002-08-06 22:27:42
    Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    finansowego.

    > Of coz na infolinii nie podadza numeru konta bo sie zaslaniaja ustawa o

    jezelli ma ze soba dowod osobisty moze podac pani przez telefon (infolinia)
    wszystkie dane z dowodu oraz tzw. informacje go identyfikujace, nie wiem jak
    to w Millenium dziala, ale przy otwieraniu r-ku musial podac nazwisko
    panienskie matki, badz osobe do kontaktow w razie klopotow. Jezeli go
    zidentyfikuja, to jest szansa, ze madra panienka poda stan konta. Tak to
    dziala w Citi, (do tej pory przynajmniej)
    pzdr,

  • 3. Data: 2002-08-07 08:49:39
    Od: "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Naidoo":

    > jezelli ma ze soba dowod osobisty moze podac pani przez telefon
    (infolinia)
    > wszystkie dane z dowodu oraz tzw. informacje go identyfikujace

    Nie!!! Nie połączysz się z żadną panią, jeśli wcześniej nie wstukasz swojego
    numeru rachunku! Obłęd!

    amnesiac

  • 4. Data: 2002-08-07 10:27:43
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    > (infolinia)
    >
    > Nie!!! Nie połączysz się z żadną panią, jeśli wcześniej nie wstukasz
    swojego
    > numeru rachunku! Obłęd!
    >
    > amnesiac

    Wybierz karte kredytowa Visa Classic lub Amexa i uzyskasz polaczenie. Jak
    masz wykupiona bankolinie (2 pln) po sprawdzeniu (imie i nazwisko, data
    urodzenia, nazwisko matki + Twoje haslo do bankolinii) poda Ci numer
    rachunku i wszystko co chcesz wiedziec.

  • 5. Data: 2002-08-07 14:08:10
    Od: "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Leonard Szczepanski":

> [...]
    > masz wykupiona bankolinie (2 pln) po sprawdzeniu (imie i nazwisko, data
    > urodzenia, nazwisko matki + Twoje haslo do bankolinii) poda Ci numer

    Nic z tego! Rzecz wygląda następująco:
    1. dzwonisz
    2. komunikat: obsługa w języku polskim - wybierz 1, english - 2
    3. wybierasz 1
    4. komunikat: wprowadź numer rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego...

    ... i - za przeproszeniem - pupa, nie znasz numeru, zero pogawędki z
    kimkolwiek!!!

    pozdro
    amnesiac

  • 6. Data: 2002-08-07 14:53:42
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > masz wykupiona bankolinie (2 pln) po sprawdzeniu (imie i nazwisko, data
    > urodzenia, nazwisko matki + Twoje haslo do bankolinii) poda Ci numer

    A jak nie masz wykupionej bankolinii? :-))) Zgadzam się, że pod tym względem
    ten bank jest chory. Mam tam AmExa i bez opłaconej bankolinii (a opłacać jej
    nie mam zamiaru) NIC się nie dowiem o swojej karcie - PARANOJA.

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-08-07 17:29:20
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl>

    > Z oddzialami nie mozna sie skontaktowac telefonicznie tylko osobiscie -
    Dlaczego nie można??? Jak się dogadasz z pracownikiem w oddziale którym się
    na codzień obsługujesz, to możecie na ten okres (bądź na dłużej) możesz
    ustalić
    jakieś na hasło i wtedy nie ma problemu - dzwonisz do oddziału, weryfikacja
    i wszystko wiesz... (oczywiście zakładając, że masz jakiś "normalny" oddział
    ;-)))
    .:jazzoo:.

  • 8. Data: 2002-08-07 17:58:55
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:airc9m$ajo$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

> [...]
    jej
    > nie mam zamiaru) NIC się nie dowiem o swojej karcie - PARANOJA.

    I nawet jak sie chce miec to nie aktywuja jej :/ dzwonilem na nr do
    zastrzegania kart - zostalem wyslany na drzewo... chyba znowu sie usmiechne
    do Citka i jeszcze raz spruboje dostac ich KK.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-08-07 22:32:36
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > 4. komunikat: wprowadź numer rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego...
    >
    > ... i - za przeproszeniem - pupa, nie znasz numeru, zero pogawędki z

    Fakt - masz racje. Myslalem ze mozna od razu wejsc w VC lub Amexa i byc
    polaczonym z konsultantem, a tu za kazdym razem trzeba podac nr rachunku.
    Pewna niedoskonalosc w tej Bankolinii. Podobnie jak to zeby stwierdzic saldo
    aktualne i dostepne na VC i Amexie jestes laczony z konsultantem nie mowi Ci
    tego automat. Moze kiedys udoskonala...

    Pozdr,

  • 10. Data: 2002-08-08 05:24:05
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    ".:jazoo:." <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
    weryfikacja
    > i wszystko wiesz... (oczywiście zakładając, że masz jakiś "normalny"

    To co napisałeś osobiście mnie właśnie PRZERAŻA. Nie chciałbym aby coś
    takiego panowało w moim banku :-(((

    K. Kowalski