  • 1. Data: 2002-08-07 00:09:39
    Temat: z jakiego banku przelac za granice? a moze eurotransfer?
    Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl>

    witam! potrzebuje przelac pieniadze na konto w banku niemieckim.
    niestety ani inteligo ani mbank [w ktorych mam konta] nie maja
    takiej uslugi. zatem w jakim banku polecacie mi zalozyc rachunek
    do tego celu? oraz co myslicie o usludze eurotransfer w pko sa?
    rzekomo nie trzeba miec konta w pko zeby z tego skorzystac.
    czy w tej usludze pieniadze przelewane sa z systemem SWIFT?
    z gory dziekuje za pomoc!

    --
    Pozdrawiam!

    ---------------------------------------------[.:wham
    my:.]

  • 2. Data: 2002-08-07 12:33:06
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik [.:whammy:.] <w...@W...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aipog0$gkn$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > rzekomo nie trzeba miec konta w pko zeby z tego skorzystac.
    > czy w tej usludze pieniadze przelewane sa z systemem SWIFT?

    jezeli masz ekarte w mbanku, to popatrz na strone www.bidpay.com -
    korzystalem 2 razy, szybka obsluga i w porowaniniu z pkosa mniejsza
    prowizja - odbiorca otrzymuje tzw money order - czas realizacji ( w moim
    przypadku do usa) - 3-4 dni. minus - jednorazowo mozna wyslac max 700$ -
    ale kto powiedizal ze nie mozna zrobic np 2x700 :)

    pozdrawiam

    Adam