  • 1. Data: 2002-08-06 21:50:46
    Temat: VWBank - wyciagi
    Od: Slawek <s...@w...pl>

    Witam wszystkich!

    Mam powazne pytanie, czy ktos sie orientuje , czy wyciagi wysylane
    przez VWBankdirect sa sporzadzone zgodnie z prawem bankowym?

    Bowiem, US cos kwenka, ze przedstawiony przeze mnie wyciag z dowodem
    uisczenia podatku jest NIEWYSTARCZAJACY, bo nie ma na nim numeru
    konta. Czy tak jest rzeczywiscie, czy to raczej "widzimisie" p. X ?

    Czy ktos sie zetknal z tym problemem?

    Bede wdzieczny za szybka odpowiedz.
    Pozdrawiam!
    Slawek

  • 2. Data: 2002-08-07 05:35:11
    Temat: Re: VWBank - wyciagi
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > uisczenia podatku jest NIEWYSTARCZAJACY, bo nie ma na nim numeru
    > konta. Czy tak jest rzeczywiscie, czy to raczej "widzimisie" p. X ?

    Pytasz o wyciąg miesięczny czy potwierdzenie dokonania przelewu ?

    Na wyciągu jest numer konta nadawcy, ale informacje o odbiorcy są niewielkie
    (nie znajdziesz nazwy i numeru konta). Wyciąg jest dla Ciebie. Jeżeli
    potrzebujesz dokument dla US, to zamawiasz go na infolinii (płatne niestety).

    Dobrym uzupełnieniem VWBanku jest Raifeissen. Z pierwszego dokonuję przelewy
    mniej ważne, a jeżeli wysyłam cos do urzędów, to używam drugiego (tam przelew i
    jego potwierdzenie są bezpłatne).

    Nie znam się na prawie bankowym, ale nie będę się z nimi kłócił. Używam 2
    kont do przelewów i jest to optymalne.

    Piotrek

  • 3. Data: 2002-08-07 07:05:40
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Uzytkownik "Slawek" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Bowiem, US cos kwenka, ze przedstawiony przeze mnie wyciag z dowodem
    > uisczenia podatku jest NIEWYSTARCZAJACY, bo nie ma na nim numeru
    > konta. Czy tak jest rzeczywiscie, czy to raczej "widzimisie" p. X ?

    obawiam sie ze w us maja racje - to co wysyla vw wyciagiem bym nie nazwal
    mozesz sprobowac wydrukowac kazda operacje z inetu - o ile jest w vw taka
    mozliwosc
    kiedys krzyczalem, ze to konto nie nadaje sie do prowadzenia DG - ale
    obroncy ucisnionych zakrzyczeli mnie i kilku innych - teraz zaczynaja sie
    sypac dowody na to

  • 4. Data: 2002-08-07 07:40:08
    Od: "Klaus" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    krab <d...@n...mam.konta.i juz> napisał(a):
> [...]
    > kiedys krzyczalem, ze to konto nie nadaje sie do prowadzenia DG - ale
    > obroncy ucisnionych zakrzyczeli mnie i kilku innych - teraz zaczynaja sie

    Nie to zebym byl obronca VW ale wlasnie przed chwila podales sposob na
    potwierdzenie z VW wiec w czym problem ? Czyzby wydrukowane potwierdzenie z
    inetu z VW roznilo sie czyms od innych potwierdzen z bankow wirtualnych (i
    nie tylko) chocby od tego z Raifeissen'a o czym pisal Twoj przedpiszca ? No
    chyba ze ma ta mistyczna pieczatke z ziemniaka o dzialaniu co najmniej
    magicznym w naszych urzedach :)

    Pozdrawiam
    Klaus

  • 5. Data: 2002-08-07 09:13:39
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > chyba ze ma ta mistyczna pieczatke z ziemniaka o dzialaniu co najmniej

    Na potwierdzeniu z Raifeissen'a są dokładne dane i pieczątka.

    Piotrek