eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :) › Re: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta :)
    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium, a pobyt zagranica i chec dowiedzenia sie swojego numeru konta
    :)
    Date: Wed, 14 Aug 2002 07:23:37 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@c21-18.icpnet.pl

    On Tue, 13 Aug 2002 14:24:30 +0200, "Krzysztof Kowalski"
    <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> wrote:

    >"Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    ay.floraland.pl...
    >(nie
    >
    >Ileż można pisać o tym samym? :-)))
    >jest większe ale odpowiadasz OD kwoty bodajże 10 000 zł. Czyli jak Cię robną
    >na 30 000 zł to zapłacisz 20 000 zł. Jak na 50 000 zł - to 40 000 zł.
    >W Citi jest DO kwoty 200 zł. Jak Cię robną na 30 000 zł to zapłacisz 200 zł.
    >Jak na 50 000 zł - to 200 zł.
    >Ot co :-)

    A nie przypadkiem do 100 zl ?
    Poza tym oprocz gornego limitu w Millennium dla Amexa jest jeszcze
    udzial wlasny 500 zl, jak dla mnie calkie sporo.
    No i bardzo wazne - jak Ci natluka transakcji na Amexie to bedziesz
    sie gryzl z PZU a jak na Citku to zglaszasz Citkowi o Citek iddaje.
    Niestety z tego co obserwuje ludzie zupelnie niezauwazaja takich
    "subtelnych" roznic.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl