  • 61. Data: 2012-06-06 19:30:39
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > "Zbynek Ltd." jqmucc$p04$...@i...gazeta.pl
    >
    > : Nie chce mi się szukać na www. Bo link
    > : C:\dokumenty\bank mille\*.*
    > : chyba Cię nie zadowoli ;-)
    >
    > Chyba nie zadowoli, choć możesz postawić
    > gdzieś na swej stronie i dać mi do niej link.

    A ja myślałem, że tylko kura chodzi z kogutem dla jaj. Tu okazuje
    się, że Ty też sobie chyba jaja robisz.
    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /cennik_regulamin/
    Na środku strony rozwijamy drugie od góry menu "Karty płatnicze".
    Tam znajdujemy "Cennik kart debetowych". Czwarty od dołu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 62. Data: 2012-06-06 20:12:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jqo435$212$...@i...gazeta.pl

    : A ja myślałem, że tylko kura chodzi z kogutem dla jaj.

    Raczej odwrotnie -- kogut chodzi z kurą dla jaj.

    : Tu okazuje się, że Ty też sobie chyba jaja robisz.

    Czy ja to ukrywam jakoś? Jaja, wątróbka...
    Codziennie jem kilka jaj.. Mam dylemat -- w szafie chłodniczej
    (chyba reffridżeratorem zwanej) mam już tylko 2 ostatnie jaja,
    zatem jeśli jutro na śniadanie mam zjeść 4 -- albo muszę dziś
    kupić kolejną półkopę, albo obciąć swoje dwa...

    : http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /cennik_regulamin/
    : Na środku strony rozwijamy drugie od góry menu "Karty płatnicze".
    : Tam znajdujemy "Cennik kart debetowych". Czwarty od dołu.

    Dobrze -- teraz pójdę/pojadę po te jaja, później zobaczę...
    Później skorzystam z linki... Oby mnie za szybko z niej nie
    odcięli...

    Jaja muszę robić -- witamina PP zagłusza głosy wewnętrzne
    a chyba w jajach jest ta witamina... Wiem, że zagłuszanie
    sumienia prowadzi duszę do piekła, ale ja wolę hołdować
    ciału gnębionemu szumem w uszach... O potrzebach duszy
    niby też myślę, bo duszność nie daje mi spać... Telfexo
    czyni cuda... Wiem -- cudami nie warto podniecać się...
    [lepsze są wibratory itp...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 63. Data: 2012-06-06 20:14:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 5...@p...goo
    glegroups.com

    > Do grudnia za darmo, potem bodajze 50gr, ale nie dam sobie glowy

    50 groszy miesięcznie? 1% keszbeku z 3% keszbeku? ;)

    BTW -- merytorycznie mam ponad 12 złotych, ale Dobrze nie widziałem
    a do Baśki nie zaglądałem...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 64. Data: 2012-06-06 20:39:57
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > 50 groszy miesięcznie? 1% keszbeku z 3% keszbeku? ;)
    > BTW -- merytorycznie mam ponad 12 złotych, ale Dobrze nie widziałem

    To chyba byloby 50gr prowizji od zrobienia keszbeku.
    Czyli jakbys wzial zwyczajowe dwie stowy, to Mille da Ci 6zl koncem
    miesiaca, ale zabierze sobie te 50gr - i to pewnie od razu.
    Przekonamy sie zapewne w styczniu.
    --
    pozdr.
    ls

  • 65. Data: 2012-06-07 00:52:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" jqo8d3$sq3$...@n...icpnet.pl

    > To chyba byloby 50gr prowizji od zrobienia keszbeku.
    > Czyli jakbys wzial zwyczajowe dwie stowy, to Mille da Ci 6zl koncem

    Mnie zwyczajowo ;) daje 7.20 -- bo ja zwykle na 4 dychy
    kupuję. Czyli niemal 7% keszbeku z 3% keszbeku...

    > miesiaca, ale zabierze sobie te 50gr - i to pewnie od razu.
    > Przekonamy sie zapewne w styczniu.

    Ano...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 66. Data: 2012-06-07 16:51:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1qqpqehscunj1$....@4...net

    > Jak sam potwierdził, o przerost ego ;)

    IMO panowie rozmawiają z osobnikiem stygnącym na widok Słońca. ;)
    Nawet nie podpisuje się jakoś jednoznacznie, a jedynie jednoznakowo. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 67. Data: 2012-06-07 17:07:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <t...@W...gazeta.pl> jqn3t3$f51$...@i...gazeta.pl

    > Zbynek, moze przed wykonaniem takiego telefonu nastepny raz sie chwile
    > zastanowisz... Usiadziesz sobie cichutkow kaciku i pomyslisz, dopsze?

    Gdy banki kosiły szmal za karty i konta a sklepy doliczały prowizje
    w wypadku przyjmowania szmalu kartami itp. -- nie pytaliście się
    o powód i cel, q jakiemu zmierzają Wasze pieniążki. Teraz zaś
    widzicie jakieś luki i dziwne zjawiska?...

    IMO (wbrew być może pozorom) stan rzeczy zwany keszbekiem każdemu opłaca
    się. Banki mają klientów, sklepy pozbywają się makulatury i mają klientów
    a my mamy więcej szmalu na zakupy, który lokujemy na lokatach bankowych,
    nierzadko w tych bankach, które dają nam orzechy czy wiśnie.

    Gdy banki płaciły za reklamy telewizyjne, uważaliście, że jest OK,
    choć reklamy doprowadzały wielu z was do szaleństwa? Jaką korzyść
    z reklamy mam bank, jeśli klient nie przybędzie w wyniku emisji
    tejże reklamy? -- żadną a może nawet mieć ,,korzyść ujemną''.

    -=-

    IMO nie można zakładać nieświadomości pracowników i szefów banków.
    Wiedzą, co robią, mają świadomość tego, co my robimy, zabezpieczają
    się przed nadużyciami (choćby granicą 50 orzechów miesięcznie) i na
    pewno mają z nas dobry zysk.

    Na pierwszy rzut oka wysuwa się zwiększona tolerancja na błędy banku.
    Klient przymyka oczy na błędy, gdy ma zysk. Jeśli bank postara się,
    błędy usunie i klienta nie straci. Wcześniej czy później przecież
    recesje się skończą i klienci zaczną brać kredyty... I wówczas pójdą
    do jakich banków? Do tych, które gotowe są wydrzeć szmal z klienta
    choćby żywcem wyrywając ów szmal z gardła klienta czy może jednak do
    tych, z którymi współpraca ułożyła się harmonijnie i bezproblemowo?
    Dziś banki mają dodatkowych klientów testujących systemy bankowe
    w sposób dla banków bezbolesny. Jutro wytestowane i sprawne do
    przesady systemy zdadzą egzamin przy ,,kreacji'' pieniądza...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 68. Data: 2012-06-07 17:09:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jqn6rf$8tg$...@i...gazeta.pl

    : Już wiem, że zrobiłem źle.

    Więc rób dobrze, na przykład tak:

    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 69. Data: 2012-06-07 17:15:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lolekanabolek" jqn8sg$osi$...@i...gazeta.pl

    > bzwbk. Żeby nie było tak jak z mtransferem, żarło, żarło i zżarło ;-(((

    IMO mBank ma teraz problem z nadmiarem swych klientów
    i obniża tę liczbę swoich klientów każdym możliwym sposobem. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 70. Data: 2012-06-08 22:56:00
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <m...@i...localdomain>
    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Tak w ogóle, to nie mam nic przeciwko późnym rozliczeniom. Co tam 3 dni
    > ("4" dni), chętnie widziałbym tu np. rok albo 5 lat. Zwłaszcza większe
    > zakupy.

    Przykładowo, w przypadku debetówki ehmmBanku późne rozliczenie, jak
    pamiętam, wiele nie daje - np. do kredytu odnawialnego liczy się data
    transakcji, a nie jej rozliczenia.

    (jeśli dobrze pamiętam miałem raz taką sytuację, że - powiedzmy - w
    poniedziałek wypłacałem w bankomacie, we wtorek zasiliłem konto, w
    środę przyszło rozliczenie transakcji - odsetki oczywiście zostały za
    jeden dzień naliczone)

    Żeby to rozsądnie działało "opóźnienie" musiałoby być przewidywalne
    (żeby nie wejść np. w niedozwolony debet) i oczywiście dłuższe od
    blokady (żeby pieniądze zdążyły "wrócić" na konto do ponownego
    wykorzystania).

    --
    Jacek Politowski