  • 1. Data: 2005-02-08 19:30:35
    Temat: MilleSMS?
    Od: q...@o...pl

    Właśnie się zapisałem, ale jeszcze nie zdążyłem zrobić żadnych transakcji
    oprócz przelewu (zadziałał znakomicie ale to jeszcze żadna próba :-)

    Ktoś korzystał? Jakieś opinie dotychczasowych userów?

    Pozdr

    Q.

  • 2. Data: 2005-02-08 20:41:59
    Temat: Re: MilleSMS?
    Od: "DS" <d...@c...pl>

    Usługa działa sprawnie tylko jest jeden mały mankament przy transakcjach
    kartowych. Jak masz konto wspólne to sms-a dostaje tylko ten użytkownik
    który dokonał transakcji kartowej. Współposiadacz nic nie wie o tym że coś
    ubyło z konta. Z tego względu użyteczność tej usługi nie jest zbyt wysoka.

    DS

  • 3. Data: 2005-02-08 20:58:15
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > próba :-)
    >
    > Ktoś korzystał? Jakieś opinie dotychczasowych userów?

    Ja jestem zadowolony z uslugi. Dziala sprawnie, bez zadnych opoznien. Tylko
    mnie zastanawia jedna rzecz: czy serio musze dostawac sms'y informujace o
    wykonaniu zaplanowanego przelewu o 6.30 rano - przeciez pierwsza sesja jest
    chyba godzine pozniej?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2005-02-08 21:33:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik <q...@o...pl>
> [...]
    > oprócz przelewu (zadziałał znakomicie ale to jeszcze żadna próba :-)
    >
    > Ktoś korzystał? Jakieś opinie dotychczasowych userów?

    Amra poleca, zobacz http://poleca.prnews.pl/index.php/display,8467
    ja tam pozegnalem sie z Millenetem bez zalu i dla sms nie zamierzam
    wracac
    :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2005-02-09 08:17:36
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "DS" <d...@c...pl> wrote in message
> [...]
    > ubyło z konta. Z tego względu użyteczność tej usługi nie jest zbyt wysoka.

    Pisałem do nich w tej sprawie. Odpowiedz byla taka, ze 'karty sa produktem
    spersonalizowanym'. Moja sugestia 'przeciez transakcje wspolwlasciciela sa
    widoczne po zaksiegoaniu jako "TRASAKCJA KARTA PŁATNICZĄ"' spotkala sie z
    odpowiedzia 'Dziekujemy za uwagi'.

    --
    WaSyL

  • 6. Data: 2005-02-10 07:18:52
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości
    > "DS" <d...@c...pl> wrote in message
    wysoka.

    To raczej taka jest uzytecznosc konta wspolnego...;-)

> [...]
    > widoczne po zaksiegoaniu jako "TRASAKCJA KARTA PŁATNICZĄ"' spotkala sie z

    No i prawidlowo.
    Usluga SMS nie moze sluzyc do (zamierzonej czy nie) inwigilacji
    wspolwlasciciela.
    Jesli bedzie chcial to sam ci powie, jesli nie bedzie chcial to moze nalezy
    zastanowic sie nad sensem wspolnego konta... Ale to NIE JEST sprawa dla
    banku.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2005-02-10 12:09:15
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Dnia 2005-02-10 08:18 Slawek Kos donosi:

> [...]
    > zastanowic sie nad sensem wspolnego konta... Ale to NIE JEST sprawa dla

    Sens wspólnego konta chyba jest taki, że współwłaściciele raczej nie
    ukrywają przed sobą żadnych transakcji.
    A może warto zastanowić się nad przeznaczeniem serwisu sms. Przypuśćmy,
    że mam konto wspólne z żoną, mamy dwie karty, ale za to tylko ja albo
    żona ma komórkę.
    To taki przypadek też uważasz za inwigilację. Poza tym przecież ja i tak
    mam dostęp do operacji, których dokonuje współwłaściciel rachunku.

    Reasumując uważam, że jest to poprostu błąd funkcjonalności MilleSMS.
    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,

  • 8. Data: 2005-02-10 12:53:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jam_Lasica" <eden5@[wytnijto]o2.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2005-02-10 08:18 Slawek Kos donosi:

    > Sens wspólnego konta chyba jest taki, że współwłaściciele raczej nie
    > ukrywają przed sobą żadnych transakcji.

    raczej...
    moze zakladali konto zakladajac ze nic nie beda ukrywac a potem jeden
    zmienil zdanie...
    ale to ich problem, nie banku

    > A może warto zastanowić się nad przeznaczeniem serwisu sms. Przypuśćmy,
    > że mam konto wspólne z żoną, mamy dwie karty, ale za to tylko ja albo
    > żona ma komórkę.

    No to mozecie miec tylko polowe serwisu...;-)
    Ale to WASZ problem.
    Czy bank ma sprawic jednemu z malzonkow komorke?

    > To taki przypadek też uważasz za inwigilację.

    Nie ma inwigilacji bo posiadacz komorki dostanie SMSa o swej transakcji a
    "nieposiadacz" nie dostanie

    > Poza tym przecież ja i tak
    > mam dostęp do operacji, których dokonuje współwłaściciel rachunku.

    No wlasnie.
    Po co sie upierasz przy otrzymaniu jeszcze SMSa o NIE SWOJEJ operacji
    ktos inny bedzie mial przetensje ze za jedna operacje RODZINA jest kasowana
    2xSMS..;-))
    Przeciez i tak sobie sprawdzisz w internecie.

    > Reasumując uważam, że jest to poprostu błąd funkcjonalności MilleSMS.

    A ja uwazam ze to jest blad twojego rozumowania.
    I na tym poprzestanmy, bo chyba swoje poglady sobie wyjasnilismy. One sie
    roznia...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2005-02-13 22:21:10
    Od: " Kay" <z...@g...pl>

    > Ktoś korzystał? Jakieś opinie dotychczasowych userów?

    Mam u nich konto, debetówke i kredytówkę.
    Jak dotąd powiadomienia o wszystkich transakcjach przychodzą bez zarzutu i są
    w pełni zrozumiałe...

    Pozdro

    K.