  • 1. Data: 2005-02-08 19:08:05
    Temat: VW Bank - one question
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Otoz, znalazlem ze : wydanie karty, prowadzenie rachunku (chodzi o
    edirect Standart), wyplaty w bankomatach, token , przelewy, wszystko = 0zl.

    Nie znalazlem natomiast oplaty miesiecznej za karte (zwykla VE). Czy ona
    takze jest rowna 0zl ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-02-08 19:30:12
    Temat: Re: VW Bank - one question
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Mithos wrote:
    > Otoz, znalazlem ze : wydanie karty, prowadzenie rachunku (chodzi o
    > edirect Standart), wyplaty w bankomatach, token , przelewy, wszystko = 0zl.

    zgadza się, wszystko

    > Nie znalazlem natomiast oplaty miesiecznej za karte (zwykla VE). Czy ona
    > takze jest rowna 0zl ?

    Patrz wyżej

    --
    adres antyspamowy ROT 13

  • 3. Data: 2005-02-08 19:57:42
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Mithos napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie znalazlem natomiast oplaty miesiecznej za karte (zwykla VE). Czy ona

    Tak - jest równa zero. Natomiast wypłaty z bankomatów < 400 PLN są płatne.

    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2005-02-09 01:08:42
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Łukasz Cielecki wrote:

    > Tak - jest równa zero. Natomiast wypłaty z bankomatów < 400 PLN są płatne.
    >
    > Pozdrawiam!
    1.50 PLN (niezależnie od kwoty)

  • 5. Data: 2005-02-09 01:45:09
    Od: "szafi" <s...@o...pl>

    > 1.50 PLN (niezależnie od kwoty)

    1.50 PLN
    jesli kwota wyplacana jest mniejsza niz 400 PLN
    jesli jest wieksza - 0 PLN

    ahoj.

  • 6. Data: 2005-02-09 07:57:20
    Od: "RakS" <raks@_WYTNIJ_TO_gazeta.pl>

    > 1.50 PLN
    > jesli kwota wyplacana jest mniejsza niz 400 PLN
    > jesli jest wieksza - 0 PLN

    Jesli jest mniejsza niz 400 PLN prowizja 1,50 PLN
    Gdy jest rowna lub wieksza 400 PLN prowizja 0,00 PLN

    RakS

  • 7. Data: 2005-02-09 13:04:42
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Tomasz napisał(a):

    > 1.50 PLN (niezależnie od kwoty)

    Nie prawda. Nie wprowadzaj ludzi w błąd jeśli się nie orientujesz w temacie.

  • 8. Data: 2005-02-09 13:31:56
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Łukasz Cielecki napisał:

    > Nie prawda. Nie wprowadzaj ludzi w błąd jeśli się nie orientujesz w temacie.

    Może najpierw zamiast namiętnie wycinać wypowiedzi innych
    zauważ najpierw jej kontekst? Dobrze?

    Było tak:
    "> Tak - jest równa zero. Natomiast wypłaty z bankomatów < 400 PLN są płatne."
    I dopowiedziane:
    "1.50 PLN (niezależnie od kwoty)"

    Gdzie ta "nie prawda"?

  • 9. Data: 2005-02-09 13:46:16
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    S.T. napisał(a):

    > Było tak:
    > "> Tak - jest równa zero. Natomiast wypłaty z bankomatów < 400 PLN są płatne."
> [...]

    Opłata za wybranie z bankomatów JEST zależna od kwoty. Jeśli jest to
    kwota >= 400 PLN to wtedy ta opłata jest równa 0 PLN. Być może Tomasz
    miał to na myśli tylko nieprecyzyjnie się wyraził. Zwróć jednak uwagę,
    że nie byłem jedyny który zrozumiał to w ten sposób.

    Pozdrawiam!

  • 10. Data: 2005-02-09 17:27:11
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Łukasz Cielecki (news:420a137c$1@news.vogel.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > myśli tylko nieprecyzyjnie się wyraził. Zwróć jednak uwagę, że nie byłem

    Łojezu ale problem. Pracowaliśmy na zbiorze wypłat z bankomatów <400zł. Na
    tym zbiorze wypłata dowolnej ilości gotówki jest płatna 1.50PLN. Nie ma w
    tym rozumowaniu błędu...

    R.