  • 1. Data: 2005-02-08 16:25:41
    Temat: VW Bank Direct
    Od: "Trimo" <t...@t...pl>

    witam
    Zdarzyło się komuś w tym banku że
    stałe polecenie zapłaty nie zostało
    zrealizowane??
    Trzeciego dnia po terminie i po interwencji telefonicznej
    BOK recznie wklepywał konto i sumę przelewu.
    Zbych

  • 2. Data: 2005-02-08 17:00:30
    Temat: Re: VW Bank Direct
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Trimo" <t...@t...pl> napisał w wiadomości news:cuap68
    > Zdarzyło się komuś w tym banku że
    > stałe polecenie zapłaty nie zostało
    > zrealizowane??
    > Trzeciego dnia po terminie i po interwencji telefonicznej
    > BOK recznie wklepywał konto i sumę przelewu.

    owszem, w vw banku jest to szczeg upierdliwe i staram sie sprawdzac
    historie, co czasem przyprawia o stres, bo nawet po kilku dniach nie ma
    przelewu w historii, mimo jego realizacji
    ale z sytuacja braku realizacjizlec stalego - mialem do czynienia nie tylko
    w vw, stale zlecenie nie puscili mi np rowniez w mbanku

  • 3. Data: 2005-02-08 19:02:21
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    oczywiście w obu wypadkach były środki na koncie na to przeznaczone?

    --
    adres antyspamowy ROT 13

  • 4. Data: 2005-02-08 20:01:20
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Trimo napisał(a):

    > Zdarzyło się komuś w tym banku że
    > stałe polecenie zapłaty nie zostało
    > zrealizowane??
    > Trzeciego dnia po terminie i po interwencji telefonicznej
    > BOK recznie wklepywał konto i sumę przelewu.

    Ja miałem na wczoraj zlecony przelew jednorazowy. Przelew niby poszedł
    (jest w historii), ale w liście zleceń dalej wisi ów przelew jako
    aktywny. Czy to normalne? Wydaje mi się, że jak kiedyś już takie coś
    robiłem to automagicznie zlecenie robiło się zakończone. Co ciekawe
    kliknięcie na date przelewu i później powtórnie w datę przelewu
    wyświetla okienko w którym pisze, że przelew jest zrealizowany.
    Wysłałem mój pierwszy list pocztą wewnętrzną VW z zapytaniem co jest
    grane. Zobaczymy co odpowiedzą. :)

    Pozdrawiam!

  • 5. Data: 2005-02-09 01:06:35
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Krab wrote:

> [...]
    > ale z sytuacja braku realizacjizlec stalego - mialem do czynienia nie tylko
    > w vw, stale zlecenie nie puscili mi np rowniez w mbanku

    Oj tak!!!!!!!!!!!!!!1

    Pisałem o tym już wcześniej.
    Wprawdzie niektórzy na tej grupie krzywo patrzą na (skądinąd słuszną)
    krytykę działań VWBanku, ale cóż...
    Składałem ponad 20 reklamacji - dostałem kilka odpowiedzi - zacytuję:
    "Zlecenie nie zostało zrealizowane z uwagi na przerwę techniczną która
    zakończyła się z opóźnieniem."
    "Zlecenia są realizowane tylko pierwszą sesją a przerwa techniczna
    trwała do 8.30"
    Czy to można nazwać odpowiedziami na reklamacje? Toż to tylko
    informacja, a mnie, u licha, nie interesuje, że u nich nie działa coś bo
    nie, a to aby działało poprawnie i środki bez moich interwencji wychodziły!
    Innym razem kiedy złożyłem przelew wieczorem licząc, że ta data będzie
    widniała (jak w innych znanych mi bankach) na przelewie u odbiorcy jako
    data zlecenia, to stało się inaczej...
    Wprawdzie ta data widniała u mnie na liście przelewów (pt.), lecz w
    historii była już inna (pon.), a u odbiorcy jeszcze inna (sob.)...
    Abstrakcja, ale cóż... Nie raczyli odpowiedzieć dlaczego tak się
    stało... Aby ustrzec się przed takimi sytuacjami zadałem proste pytanie:
    do kiedy mam składać dyspozycję przelewu aby ta data była datą zlecenia
    widniejącą u odbiorcy. Też nie uzyskałem żadnej informacji...
    Dzwoniąc powiedziano mi, że nie jest to określone i najlepiej robić to
    "możliwie wcześnie". Niestety nie odpowiedziano mi na pytanie jak
    traktować to hasło... Generalnie radzono składać do 20 (jedna rozmowa),
    do 18 (inna), do 14 (jeszcze kto inny)...
    Ech...

    Dlatego też w wątku: "mBank <---> VWBank" pisałem, że do ważnych
    przelewów wybieram mBank. U mnie w ciągu kilku lat użytkowania _tylko_
    (?) dwa razy miałem z nimi problemy, ale mimo tych ich potknięć udało
    się z nimi dojść do porozumienia.
    Ale... powoli zmieniam zdanie... Coraz gorsze zdanie mam o obsłudze kart
    kredytowych i tzw. specjalistach ds kart kredytowych... No ale o tym
    innym razem.

    Powodzenia!

    Tomek

  • 6. Data: 2005-02-09 01:51:32
    Od: "szafi" <s...@o...pl>

    > Wysłałem mój pierwszy list pocztą wewnętrzną VW z zapytaniem co jest
    > grane. Zobaczymy co odpowiedzą. :)

    o ile odpowiedza :) ciekawe....

    Marc.

  • 7. Data: 2005-02-09 08:43:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Trimo napisał(a):

    > Zdarzyło się komuś w tym banku że
    > stałe polecenie zapłaty nie zostało
    > zrealizowane??

    A teraz zadaj jeszcze raz pytanie, tym razem zwracając uwagę na to, czy
    chodzi Ci o stałe zlecenie, czy polecenie zapłaty. Bo to zdecydowana
    różnica.

  • 8. Data: 2005-02-09 10:04:47
    Od: "Trimo" <t...@t...pl>

    > Ja miałem na wczoraj zlecony przelew jednorazowy. Przelew niby poszedł
    > (jest w historii), ale w liście zleceń dalej wisi ów przelew jako
    ciaach
    Od 15 grudnia czekam na odpowiedź wew. maila
    w sprawie znikania szyfrowanej strony w momencie
    zmiany kwoty stałego przelewu np. za rachunki telefoniczne.
    (znika ikona kłódki na dole)
    Na wszelki wypadek natychmiast się wylogowuje.
    Ma ktoś jeszcze podobne problemy czy to tylko moje??
    Zbych

  • 9. Data: 2005-02-09 23:14:06
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Łukasz Cielecki wrote:

> [...]
    > wyświetla okienko w którym pisze, że przelew jest zrealizowany.
    > Wysłałem mój pierwszy list pocztą wewnętrzną VW z zapytaniem co jest

    A ja od XI...

    Tomek

    PS VWBank nie jest Bankiem a tylko jego podróbką... Jak działa to
    działa, a jak coś przestanie to umywają ręce i klienta mają w.........