    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MilleSMS?
    Date: Thu, 10 Feb 2005 13:53:57 +0100

    Użytkownik "Jam_Lasica" <eden5@[wytnijto]o2.pl> napisał w wiadomości
    news:cufiuo$p10$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dnia 2005-02-10 08:18 Slawek Kos donosi:

    > Sens wspólnego konta chyba jest taki, że współwłaściciele raczej nie
    > ukrywają przed sobą żadnych transakcji.

    raczej...
    moze zakladali konto zakladajac ze nic nie beda ukrywac a potem jeden
    zmienil zdanie...
    ale to ich problem, nie banku

    > A może warto zastanowić się nad przeznaczeniem serwisu sms. Przypuśćmy,
    > że mam konto wspólne z żoną, mamy dwie karty, ale za to tylko ja albo
    > żona ma komórkę.

    No to mozecie miec tylko polowe serwisu...;-)
    Ale to WASZ problem.
    Czy bank ma sprawic jednemu z malzonkow komorke?

    > To taki przypadek też uważasz za inwigilację.

    Nie ma inwigilacji bo posiadacz komorki dostanie SMSa o swej transakcji a
    "nieposiadacz" nie dostanie

    > Poza tym przecież ja i tak
    > mam dostęp do operacji, których dokonuje współwłaściciel rachunku.

    No wlasnie.
    Po co sie upierasz przy otrzymaniu jeszcze SMSa o NIE SWOJEJ operacji
    ktos inny bedzie mial przetensje ze za jedna operacje RODZINA jest kasowana
    2xSMS..;-))
    Przeciez i tak sobie sprawdzisz w internecie.

    > Reasumując uważam, że jest to poprostu błąd funkcjonalności MilleSMS.

    A ja uwazam ze to jest blad twojego rozumowania.
    I na tym poprzestanmy, bo chyba swoje poglady sobie wyjasnilismy. One sie
    roznia...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---