    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MilleSMS?
    Date: Thu, 10 Feb 2005 08:18:52 +0100

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości
    news:cuch72$2g5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > "DS" <d...@c...pl> wrote in message
    wysoka.

    To raczej taka jest uzytecznosc konta wspolnego...;-)

    > Pisałem do nich w tej sprawie. Odpowiedz byla taka, ze 'karty sa produktem
    > spersonalizowanym'. Moja sugestia 'przeciez transakcje wspolwlasciciela sa
    > widoczne po zaksiegoaniu jako "TRASAKCJA KARTA PŁATNICZĄ"' spotkala sie z
    > odpowiedzia 'Dziekujemy za uwagi'.

    No i prawidlowo.
    Usluga SMS nie moze sluzyc do (zamierzonej czy nie) inwigilacji
    wspolwlasciciela.
    Jesli bedzie chcial to sam ci powie, jesli nie bedzie chcial to moze nalezy
    zastanowic sie nad sensem wspolnego konta... Ale to NIE JEST sprawa dla
    banku.

    --
    Pozdrowienia
    ---