  • From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Metribank - wielkie oszustwo ?
    Date: Tue, 24 Apr 2007 12:11:20 +0200

    > Swietnie, jak widzisz smierdzi na odleglosc, pisza dyrdymaly
    > o ofercie ktorej NIGDY nie beda swiadczyc chyba ze na takiej samej
    > zasadzie jak kazdy kowalski moze sprzedawac za pomoca banerow konta
    > mbanku ale moga sie pochwalic ,ze zamierzaja. Przeciez to jest smieszne.

    Pisza o tym co chcieliby oferowac klientom jako posrednik, ale nie wiedza
    czy bank (jeden lub drugi) bedzie tam wspolpraca zainteresowany?
    Wedlug mnie to spore naduzycie. Sami nie moga oferowac wlasnych kont
    bankowych, gdyz bankiem nie sa zatem gdzie wplaca sie kase na te magiczne
    10% rocznie?
    Poza tym z tego co przeczytalem na grupie wynika, ze wymienione na ich
    stronie banki wyraznie sobie nie zycza, aby byc tam ujete czyli
    prawdopodobnie nie sa zainteresowane wspolpraca.

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    poza tym moglbym zamiescic w necie strone, ze sprzedaje nowe mercedesy E
    klasa po 50 000 zł...w domysle to bede je sprzedawal jak tylko dogadam sie
    z koncernem, ale kase mozna juz wplacac ;-)