    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum - przelew nie dotarł!
    Date: Wed, 8 Jul 2015 00:52:10 +0200

    "Chris94" 559c3431$0$27516$6...@n...neostrada.pl

    > Jest tak, jak napisałem. Nie przypominam sobie przypadku, żeby z mBanku
    > środki nie wyszły pierwszą sesją, jednak nie mogę dać za to głowy, że
    > nigdy tak się nie zdarzyło.

    Dość tego mataczenia.

    > Po prostu chodzi mi po głowie,

    Z jaką szybkością, w jakim kierunku?...
    Proszę skupić się na konkretach...
    Prowadzimy poważna rozmowę, nie pogaduszkę!

    > że kiedyś taki przypadek miałem, że kasa
    > wyszła drugą zamiast pierwszą sesją, ale już nie pamiętam

    Ale jednak zawracasz ludziom głowę tym przelewem z mBanku do Meritum?
    Jak Ci nie wstyd? [niewstyd? -- rzeczownik...] Prowadzimy tutaj
    poważne [rozmo... napiszę -- dyskusje] dyskusje, a Ty tymczasem
    sobie pogawędki ucinasz? Jak tak można?!

    > co to był za bank. Mógł to być mBank, ale
    > równie dobrze mógł to być jakiś inny.

    No właśnie. Nawet nie pamiętasz, z którego banku zlecasz przelew.
    Ale do innych masz pretensje. Więcej samokrytyki!

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Dokładna ocena sytuacyjna, jaka miała swoje miejsce
    podczas spaceru [czyli nudzenia się] wykazała błędy
    we wcześniejszej ocenie wzdłużnego ;) położenia samochodu. Dzięki
    szczegółowym pomiarom wykonanym nowoczesnym przyrządem mierniczym
    (krokami -- kiedyś biegły sądowy tak mierzył szerokość ulicy, ale
    on mierzył swoimi krokami, a ja mierzyłem -- swoimi) mogłem nieco
    skorygować położenie samochodu na szkicu i rozmiar samochodu. Aby
    czymś zadowolić odbiorców, dodałem do szkicu różę wiatrów. :)

    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/StrazMiejska/Straz
    Miejska.htm

    Zachęcam wszystkich do zapoznawania się z moimi sprawami sądowy. :)
    Biegły naprawdę mierzył szerokość jezdni krokami i na podstawie
    tak dokonanego pomiaru usiłował postawić swój werdykt. Przyznaję,
    że sądy są coraz gorsze w Polsce -- kiedyś mogłem zadawać pytania
    biegłemu a biegły musiał podpierać się rzeczywistością; dzisiaj
    nie mogę biegłemu zadawać pytań a biegły nie może opierać się
    o rzeczywistość. Ja różę wiatrów dodam z nudów. :) Podobnie
    nieco przesunę czy obrócę bądź przeskaluję samochód złożony ze
    znaków ASCII. Biegły czy sędzia nie ma pojęcia, jak to zrobić. :)
    Ale w tym dziwnym społeczeństwie bezwartościowi ludzie żebrzą
    (niedawno pracownicy sądowi strajkowali) i pną się na świeczniki,
    niszcząc ludzi, którym wszystko jest łatwe, proste, przyjemne...

    Moje stanowisko: Olej problem przelewu -- Meritum już nie ma. :)
    Ja straciłem 2 opłaty (w sumie niemal 4 dychy) a Meritum straszy
    możliwością skubnięcia kolejnej. Meritum był złym bankiem. Teraz
    jest już Wyższa kultura merytoryczna. ;) W przyszłości po prostu
    nie opieraj się o Meritum, czy raczej o to, czym kiedyś to było.

    ,,Akapit'' tuż po 'Postscriptum' pisałem tak, aby każda linia
    miała tyle samo znaków. Ale ten ostatni wyszedł sam taki. :)