  • Data: 2015-07-23 16:10:14
    Temat: Re: Meritum - przelew nie dotarł!
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-23 o 14:34, Chris94 pisze:

    > Czy Ty w ogóle masz pojęcie o tym, jak działają sesje przelewów? Bo
    > odnoszę wrażenie, ze nie!

    nie, nie wiem jak działają banki. Wyobrażam sobie że jak zlecisz na
    dzisiaj to wyjdzie najpóźniej jutro rano, a jak zlecisz na jutro to mogą
    zlecenie przyjąć jutro o 13

    > Możesz to jakoś uzasadnić?

    uzasadniłem swoją bzdurę w innym poście (przyznaję że to bzdura, ale nie
    sprawdzam takich danych na stronach banków tylko szukam ogólnej listy,
    bo tak jest szybciej)

    > Zamiast dalej wypisywać bzdury, zapoznaj się z oficjalnym komunikatem
    > Banku Meritum, podającym godziny sesji:
    > http://static.meritumbank.pl/asset/K/O/M/KOMUNIKAT-r
    ealizacja-przelewow_1164.pdf

    > Następna bzdura!
    > https://www.mbank.pl/pomoc/info/konta/sesje-przelewo
    w-dla-klientow-detalicznych.html

    nie następna tylko ta sama - w innym poście napisałem skąd powielona

    Łukasz