  • Data: 2015-07-22 01:09:07
    Temat: Re: Meritum - przelew nie dotarł!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mnhl71$53h$...@n...news.atman.pl

    > Postscriptum: Dokładna ocena sytuacyjna, jaka miała swoje miejsce
    > podczas spaceru [czyli nudzenia się] wykazała błędy
    > we wcześniejszej ocenie wzdłużnego ;) położenia samochodu. Dzięki
    > szczegółowym pomiarom wykonanym nowoczesnym przyrządem mierniczym
    > (krokami -- kiedyś biegły sądowy tak mierzył szerokość ulicy, ale
    > on mierzył swoimi krokami, a ja mierzyłem -- swoimi) mogłem nieco
    > skorygować położenie samochodu na szkicu i rozmiar samochodu. Aby
    > czymś zadowolić odbiorców, dodałem do szkicu różę wiatrów. :)

    > http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/StrazMiejska/Straz
    Miejska.htm

    > Zachęcam wszystkich do zapoznawania się z moimi sprawami sądowy. :)
    > Biegły naprawdę mierzył szerokość jezdni krokami i na podstawie
    > tak dokonanego pomiaru usiłował postawić swój werdykt. Przyznaję,
    > że sądy są coraz gorsze w Polsce -- kiedyś mogłem zadawać pytania
    > biegłemu a biegły musiał podpierać się rzeczywistością; dzisiaj
    > nie mogę biegłemu zadawać pytań a biegły nie może opierać się
    > o rzeczywistość. Ja różę wiatrów dodam z nudów. :) Podobnie

    Teraz ją ożywiłem, ;) aby ukazać 3 stopnie obrotu dwóch (niby
    identycznych) podkładów Geoportalu. :) (na obu są te same
    samochody a obrót widać wyraźnie na krawężnikach)

    IMO ktoś zobaczył różnicę (niespełna 6 stopni -- obrót zapewne pochodzi
    z niedawnej przeszłości) pomiędzy dwiema różnymi północami (jest tych
    północy kilka, ale dwie z nich są przesunięte względem siebie teraz
    (w latach obecnych) właśnie o niespełna 6 stopni) i uznał, że dobrze
    postąpi, wybierając ,,złoty środek'', czyli niespełna 3 stopnie... ;)
    (ja Różę obracam o pełne 3 stopnie -- wg PSa, ale o tym też nie mogę trzecim
    osobom pisać, bo korzystam z trialowej wersji PSa? -- jaki pan, taki jego
    kram... mój PS nie wie o tym, że trial skończył się wiele lat temu... ale
    wie, że są już nowe wersje PSa... Sam Adobe dał mi wskazówkę, co uczynić,
    aby trial trwał i trwał... Ale tak naprawdę trzeba bardzo złej woli, aby
    skończyć ten okres nawet bez takiej podpowiedzi...)

    2001 81,3°N 110,8°W
    2002 81,6°N 111,6°W
    2003 82,0°N 112,4°W
    2004 82,3°N 113,4°W
    2005 82,7°N 114,4°W

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Biegun_p%C3%B3%C5%82no
    cny

    strzałka oznaczona literą N w rzeczywistości wskazuje południowy biegun
    magnetyczny S

    Jak widać -- północ nie jest na północy, ale na południ,
    a na dodatek (czyli na domiar złego) macha się wokoło
    tego południa jak pijana... ;) Co roku około 0.35°... :)

    Biorąc pod uwagę tę precesję ;) i lata minione (bo wczoraj raczej tego
    nie uczyniono) oraz fakt, że zaobserwowany przeze mnie obrót pomiędzy
    dwoma podkładami Geoportau był nieco mniejszy niż 3 stopnie -- mamy
    niezłą odpowiedź?.. :)

    Aby było jasne -- ponoć tak (; czasami ;) dochodzi w Polsce do różnic poziomowych. ;)

    Są albowiem aż dwa (co najmniej dwa) poziomy odniesienia, nazywane ,,Kronsztadem''.
    ;)
    (Kronsztad 60 i Kronsztad 86) I czasami ktoś (reprezentujący nieodpowiedni poziom
    wykształcenia faktycznego) pomyli się... ;)

    Gdzie widać te różnice poziomowe? Oględnie ;) ujmując -- na polskich drogach. :)

    Dzieci Neostrady oczywiście potrafią przeliczać. ;)

    http://www.numerus.net.pl/h2h.html

    Ale że drogi w RP czasami ;) są projektowane przez ludzi o poziomie
    niższym niż poziom reprezentowany przez Dzieci Neostrady... ;)

    > nieco przesunę czy obrócę bądź przeskaluję samochód złożony ze
    > znaków ASCII. Biegły czy sędzia nie ma pojęcia, jak to zrobić. :)
    > Ale w tym dziwnym społeczeństwie bezwartościowi ludzie żebrzą
    > (niedawno pracownicy sądowi strajkowali) i pną się na świeczniki,
    > niszcząc ludzi, którym wszystko jest łatwe, proste, przyjemne...

    Odchyłkę północną widać na aplikacjach Androidowych. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'