  • Data: 2015-07-07 22:18:56
    Temat: Re: Meritum - przelew nie dotarł!
    Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 7 Jul 2015 18:12:33 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Czyli zmieniasz zeznania lub odświeżasz pamięć. ;)
    > Pod wpływem presji społeczeństwa czy z innegio powodu? ;)
    >

    > "Chris94" 559b02ea$0$8373$6...@n...neostrada.pl

    Jest tak, jak napisałem. Nie przypominam sobie przypadku, żeby z mBanku
    środki nie wyszły pierwszą sesją, jednak nie mogę dać za to głowy, że
    nigdy tak się nie zdarzyło.
    Po prostu chodzi mi po głowie, że kiedyś taki przypadek miałem, że kasa
    wyszła drugą zamiast pierwszą sesją, ale już nie pamiętam co to był za
    bank. Mógł to być mBank, ale równie dobrze mógł to być jakiś inny.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof