  • Data: 2015-07-23 14:24:43
    Temat: Re: Meritum - przelew nie dotarł!
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-23 o 11:21, b...@o...pl pisze:

    > Ostatnia sesja przychodząca Meritum jest o 16.30. Chyba, że
    > ostatnio coś się zmieniło.

    być może, ja sugerowałem się stroną:
    http://www.money.pl/banki/elixir/
    W takim razie jedynym logicznym wytłumaczeniem jest dla mnie fakt, że
    przelew zlecany na jutro może wyjść jutro rano lub jutro po południu,
    jak się bankowi zechce. Nie wiem, nigdy tak nie zlecałem, jak jest późno
    to i tak zlecam przelew z datą dzisiejszą, wtedy wychodzi najbliższą sesją
    Ewentualnie meritum faktycznie gubi na jakiś czas pieniądze.
    Warto żeby wątkotwórca prześledził ten przelew i napisał na grupie co
    się zadziało

    Łukasz