    From: Chris94 <c...@p...fm>
    Subject: Re: Meritum - przelew nie dotarł!
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 7 Jul 2015 14:01:46 +0200

    Dnia Tue, 7 Jul 2015 02:29:58 +0200, Imka napisał(a):

    > Kiedyś w Meritum miałam przypadek że przelew dotarł na konto (był
    > widoczny w historii) natomiast saldo nie uwzględniało wartości tego
    > przelewu.

    Niestety, ale Meritum tak ma, sam to zaobserwowałem.
    Właściwie to przy każdym wewnętrznym przelewie występuje taka sytuacja,
    że środki znikają z konta z którego dokonuję przelewu, potem przez kilka
    (czasami kilkanaście) minut nie ma ich nigdzie, a dopiero po jakimś
    czasie pokazują się na koncie docelowym.
    Za pierwszy razem to się nawet dosyć zdenerwowałem, bo te środki
    zniknęły na dłuższy czas, ale potem już się przyzwyczaiłem, że "ten typ
    tak ma".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof