  • Data: 2023-01-15 15:38:26
    Temat: Re: Media Expert -- Sukcess!!!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 15 stycznia 2023 o 10:22:15 UTC+1 cef napisał(a):

    > Nie wiem jak księguje mbank, bo mi to do niczego wcześniej nie było
    > potrzebne, ale obecnie testowałem jak z mbanku wyslać
    > rano kasę i żeby wróciła w tym samym dniu
    > i gdzie bym nie wysłał, to powrotny się księgował
    > przed wieczorem i na noc saldo się wyrównywało.
    > Tylko jeszcze nie testowałem jak ustawić automat
    > w bankach odbierających, bo czuwałem przy kompie
    > i klikałem zwrot po wpływie.

    Ale to "wysłać rano" to o której zlecasz?
    Rannym słonkiem przed 5:55 czy poprzedniego dnia po 13:25 (kto wie, mogą wyksięgować
    już przed północą)?
    Zwykle w innych bankach księgują od razu, czasem nawet przed 11, więc można zdążyć z
    wrotką nawet na 2. sesję.

    Automatu zwrotnego sam nie ustawisz, trzeba spytać w danym banku co się dzieje z
    przelewem z datą przyszłą (bo takiego: "przelej jak tylko będzie kasa, nawet dziś" to
    nie ma chyba nigdzie).
    Ja pytałem kiedyś - i było różnie, albo do kosza (i ani słowa, że nie poszedł - to
    citek, u nich kasa musi być wręcz przed 22:00 poprzedniego dnia), albo próbowanie co
    godzinę.