  • Data: 2023-01-15 16:09:18
    Temat: Re: Media Expert -- Sukcess!!!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 15 Jan 2023 06:38:26 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:

    > Ale to "wysłać rano" to o której zlecasz?
    > Rannym słonkiem przed 5:55 czy poprzedniego dnia po 13:25

    Przeciez to to samo :-)

    >(kto wie, mogą wyksięgować już przed północą)?

    Chyba nawet wyksieguja jesli to przelew zwykly, bo na co maja czekac -
    zeby srodki znikly, a klient sie pieklil?

    Mozna zlecic dzis przelew z jutrzejsza datą - mbank wyksieguje jutro,
    ale czy sie wyrobi przed 5:55 ...

    > Zwykle w innych bankach księgują od razu, czasem nawet przed 11,

    Przed 11 to chyba nie, z opisów sądząc.

    > więc można zdążyć z wrotką nawet na 2. sesję.

    Jest pewna szansa, patrzac na
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Sesje-Elixir-736846
    6.html

    > Automatu zwrotnego sam nie ustawisz, trzeba spytać w danym banku co
    > się dzieje z przelewem z datą przyszłą (bo takiego: "przelej jak
    > tylko będzie kasa, nawet dziś" to nie ma chyba nigdzie). Ja pytałem
    > kiedyś - i było różnie, albo do kosza (i ani słowa, że nie poszedł
    > - to citek, u nich kasa musi być wręcz przed 22:00 poprzedniego
    > dnia), albo próbowanie co godzinę.

    Sa takie, gdzie jawnie mowia, lub mozna zaznaczyc "w razie braku
    srodkow spróbuj ponownie". Ale jak czesto, to sie chyba nie da
    ustawic. Trzeba czuwac, a margines waski.

    J.