  • Data: 2023-01-15 17:45:06
    Temat: Re: Media Expert -- Sukcess!!!
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15 sty 2023 o 16:53, Kamil Jońca pisze:
    > Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    Dawid Rutkowski>> Bo wychwalasz obiecanki-cacanki.

    > A Ty znowu polemizujesz ze swoim wyobrażeniem. Ja tylko napisałem, co
    > mBank robi (na podstawie nie tak znowu małej próby).

    Też mam pole doświadczalne -- i też twierdzę, że banki w Polsce księgują
    bez ociągania się... Z mBanku ślę podatki i ZUSskładki, a że zwykle jest
    na mych kontach w mBanku zero, więc przelew do US lub ZUS poprzedzam
    wlaniem do mBanku... Tak czynię od lat kilkunastu (z chyba dwuletnią
    przerwą okołocovidową) i nie zauważyłem zwlekania mBanku z księgowaniem
    przychodzących pieniędzy... Do ZUS kiedyś szły z mBanku ostatnią (chyba
    specjalną) wychodzącą...

    Nadto mBank przygarnia różne pieniądze trafiające do mnie (podaję od lat
    numer mego eKonta osobom wpłacającym mi coś -- choćby 2 razy po 200 pln
    za ogrzewanie niekozą ;) czy zwrot za śmieci) i nie zauważyłem (może
    brak mi spostrzegawczości) opóźnień...

    BTW tego zwrotu za śmieci... Miesięcznie to chyba 22 pln; co pół roku
    trzeba odświeżać; pierwszym razem były trzy moje wizyty a dostałem
    zwrot za 2 miesiące... Można oczywiście problem rozwiązać taniej,
    ale po co?! Trzy wizyty -- by zyskać 44 pln... ;) Trzykrotne
    angażowanie urzędników itd... Przy okazji nie można niczego
    załatwić -- rzecz dzieje się na przedmieściach Białegostoku,
    nie w jakimś centrum...

    Płacę (chyba ponad 44 pln miesięcznie) za odbiór śmieci od metra
    mieszkania -- niemal niczego nie wyrzucając do śmietnika...

    --