  • Data: 2023-01-15 18:26:42
    Temat: Re: Media Expert -- Sukcess!!!
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15 sty 2023 o 15:46, Dawid Rutkowski pisze:

    > Bo wychwalasz obiecanki-cacanki.

    Ani ja, ani Kamil Jońca nie wychwalamy obiecanek-cacanek, lecz
    opisujemy rzeczywistość poznawaną na co dzień od wielu lat...

    -=-

    Przelew rzekomo zlecony przed godziną 11:12 w PKO nie
    dotarł przed godziną 16:00 następnego dnia do mBanku...

    PKO wychodzące sesje 8:00 11:45 14:30
    mBank przychodzące sesje 11:15 15:00 18:15

    We czwartek takie zlecenie mogło załapać się na drugą wychodzącą
    a pieniądze mogłyby trafić na konto w mBanku tego samego dnia po
    godzinie 15 -- nie było tych pieniędzy do 16 godziny następnego
    dnia...

    -=-

    Aby nie płacić za utrzymanie kont -- przelewamy co miesiąc tałzena
    czy dwa i szybciorem zabieramy, zazwyczaj mieszcząc się w jednym dniu...
    Tymczasem Media Expert potrzebował znacznie dłuższego czasu?...

    Pralko-suszarka szybciej przewędrowała z Białegostoku do Łodzi niż
    przelew z PKO do mBanku? Może nie szybciej, może zajęło to tyle
    samo czasu?...

    W poniedziałek o 10:35 pralko-suszarka została ode mnie zabrana -- we
    środę poinformowano mnie o ,,wczorajszym'' przybyciu do magazynu...
    (czyli we wtorek pralko-suszarka była już w Łodzi)

    --