  • Data: 2023-01-15 17:57:34
    Temat: Re: Media Expert -- Sukcess!!!
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to "wysłać rano" to o której zlecasz?
    > Rannym słonkiem przed 5:55 czy poprzedniego dnia po 13:25 (kto wie, mogą
    wyksięgować już przed północą)?

    Normalnie wpisuję z datą na dany dzień, to zejdzie pierwszym eliksirem.

    > Zwykle w innych bankach księgują od razu, czasem nawet przed 11, więc można zdążyć
    z wrotką nawet na 2. sesję.

    > Automatu zwrotnego sam nie ustawisz, trzeba spytać w danym banku co się dzieje z
    przelewem z datą przyszłą (bo takiego: "przelej jak tylko będzie kasa, nawet dziś" to
    nie ma chyba nigdzie).

    Ale to i tak sam muszę przetestować. W Santim przy zlecaniu przelewu z
    datą przyszłą
    system informuje mnie, że będzie ponawiał próby przez cały dzień,
    więc jak się pojawią środki, to pchnie zwrotkę (ale nie wiem czy tylko
    na firmowym tak jest) czyli automat zadziała.