    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Media Expert -- Sukcess!!!
    Date: Sun, 15 Jan 2023 10:23:59 +0100

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    dpowiedzi/przelewy/sesje-przelewow-w-mbanku/

    > Ale co tam takiego świętego jest napisane?

    O świętościach to inna grupa.

    > Jedynie to, o której mbąk zamyka wejście na poszczególne sesje WYCHODZĄCE - i jest
    tu największym nędznikiem.

    > Na godziny sesji PRZYCHODZĄCYCH nie ma żadnego wpływu - najwyżej może
    > sobie napisać, o której zaczyna przetwarzanie maili przychodzących (tu
    > A nie ma NIC o tym, kiedy będzie księgowanie.

    Nie przesuwaj bramki.

    Odniosłem sie do zdania "Więc zapewne mBąk księguje na koniec dnia."[1]
    Nie do zdania 'w regulaminie mBanku jest ...'[2]

    Zdanie [1] jest nieprawdziwe (w typowych sytuacjcach) i może być
    wygłoszone tylko przez osobę która nie ma pojęcie o funkcjonowaniu
    mBanku.

    [... reszta, związana z przesuniętą bramką[2] wycięta ...]

    KJ