  • 1. Data: 2003-02-26 10:16:20
    Temat: Mam juz dostep przez Millenet
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    dostalem w oddziale Identyfikator i haslo1
    uruchomilem dostep
    teraz znow do bankomatu Millennium po haslo2

    Niestety sa to hasla statyczne - mozna i trzeba je zmieniac ale przez jakis
    czas sa niezmienne. Pierwsze do zalogowania a drugie do potwierdzania
    transakcji
    Mysle ze jest to troche lepsze niz syystem citibanku ale juz slabiej niz w
    mBanku czy Inteligo, gdzie sa hasla jednorazowe.

    widac karte kredytowa, rach. inwestycyjny, jednostki TFI
    i mozna robic przelewy za granice !!!

    wyglad i interfejs calkiem sympatyczne i proste - przyjemnego testowania
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-02-26 10:36:05
    Temat: Re: Mam juz dostep przez Millenet
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > i mozna robic przelewy za granice !!!
    >
    > wyglad i interfejs calkiem sympatyczne i proste - przyjemnego testowania

    Jedno pytanie: ILE????? to kosztuje...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2003-02-26 10:44:32
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    W którym oddziale mają już koperty z hasłami. Ja próbowałem wczoraj na
    Marszałkowskiej i powiedzieli, że będa mieć dopiero w piątek.
    Grzegorz N.

  • 4. Data: 2003-02-26 11:00:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki"
    > W którym oddziale mają już koperty z hasłami. Ja próbowałem wczoraj na
    > Marszałkowskiej i powiedzieli, że będa mieć dopiero w piątek.

    na Afrykanskiej (czynne do 20:00) mają koperty i otwieraja.
    inne oddzialy nie chca otwierac bo nie otryzmaly jeszcze oficjalnego
    cennika, ale gosc obiecal ze mi go dosle mailem.
    Na www tez nie ma cennika
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-02-26 11:06:17
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > na Afrykanskiej (czynne do 20:00) mają koperty i otwieraja.
    > inne oddzialy nie chca otwierac bo nie otryzmaly jeszcze oficjalnego
    > cennika, ale gosc obiecal ze mi go dosle mailem.
    > Na www tez nie ma cennika
    Czy to jest gdzieś blisko przystanku ZTM o nazwie Afrykańska (111 117 123
    147 151 303 410 416 E-5 610 ) ?

  • 6. Data: 2003-02-26 11:08:30
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Możesz podesłać na priv jak będziesz miał?

  • 7. Data: 2003-02-26 11:12:44
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki"

    > Czy to jest gdzieś blisko przystanku ZTM o nazwie Afrykańska (111 117
    123
    > 147 151 303 410 416 E-5 610 ) ?

    tak, ok 100m nie w strone Walu Miedzeszynskiego a w przeciwną
    TOiP jak bede mial to podesle, na razie cisza
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-02-26 11:18:40
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > 123
    >
    > tak, ok 100m nie w strone Walu Miedzeszynskiego a w przeciwną
    > TOiP jak bede mial to podesle, na razie cisza

    Dzięki!!!

  • 9. Data: 2003-02-26 11:50:28
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    > widac karte kredytowa, rach. inwestycyjny, jednostki TFI

    A tabelę opłat i prowizji widać?

    kriskel

  • 10. Data: 2003-02-26 13:00:22
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > tak, ok 100m nie w strone Walu Miedzeszynskiego a w przeciwną
    > TOiP jak bede mial to podesle, na razie cisza

    Rzuć gdzieś na sieci - a nie na priv :-)))

    K. Kowalski