  • 1. Data: 2003-02-26 08:58:10
    Temat: VE Inteligo + Amazon.de
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów!

    Piszę tego maila w imieniu mojego Kolegi, który zapytał mnie
    czy w sklepie internetowym amazon.de można _bez_problemów_
    płacić kartą VE Inteligo.
    Ja niestety niemieckiego zbyt dobrze nie znam, ale na stronie www
    jest napisane, że sklepik ten obsługuje takie "Kreditkarten" jak:
    Visa, Visa Electron, EuroCard, MasterCard, American Express.
    Czyli niby sprawa prosta... Ale prosiłbym o informacje osoby
    które faktycznie tam kupowały i mogą coś powiedzieć na
    ten temat...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2003-02-26 16:50:01
    Temat: Re: VE Inteligo + Amazon.de
    Od: Wojciech Likus <w...@i...pl>

    > Piszę tego maila w imieniu mojego Kolegi, który zapytał mnie
    > czy w sklepie internetowym amazon.de można _bez_problemów_
    > płacić kartą VE Inteligo.

    Dziala bez najmniejszych problemow (podobnie jak w pozostalych
    amazonach).

    pozdrawiam