  • 11. Data: 2003-02-26 16:18:54
    Temat: Re: Mam juz dostep przez Millenet
    Od: k...@o...pl

    > "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    >
    > Rzuć gdzieś na sieci - a nie na priv :-)))
    >
    > K. Kowalski

    Przelewy do innego banku 1 zł. A ogólnie na razie ma być bezpłatnie.

  • 12. Data: 2003-02-26 18:22:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Przelewy do innego banku 1 zł. A ogólnie na razie ma być bezpłatnie.

    No a ja tam dzisiaj zalozylem konto :)
    Zobaczymy co to bedzie :) Kopert juz dawno nie mial :)

  • 13. Data: 2003-02-26 18:54:23
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Wziołem kopertę w oddziale, ale hasła2 nie mogłem wydrukować. Facet
    powiedział, że nie wie jeszcze, może trzeba wpierw się zalogować. Niestety
    zalogować się nie mogę.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 14. Data: 2003-02-27 09:12:06
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Wziołem kopertę w oddziale, ale hasła2 nie mogłem wydrukować. Facet
    > powiedział, że nie wie jeszcze, może trzeba wpierw się zalogować. Niestety
    > zalogować się nie mogę.

    Mialem tak samo. Zadzwonilem na infolinie i powiedziano mi, ze trzeba
    poczekac max do dwoch dni roboczych, az przetworzy sie cos w sytemie.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 15. Data: 2003-02-27 11:05:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski"
    Niestety

    >Mialem tak samo. Zadzwonilem na infolinie i powiedziano mi, ze trzeba
    >poczekac max do dwoch dni roboczych, az przetworzy sie cos w sytemie.

    znam jeszcze pare osob ktore tak mialy, ale wystarczylo po telefoni na
    infolinie poczekac 15 minut i juz logowanie mozliwe.
    Dopiero po udanym zalogowaniu mozna leciec do bankomatu euronetu i wydrukuje
    haslo2, a po powrocie do komputera millenet juz widzi ze dostales haslo2 i
    zmusza do jego zmiany na wlasne 8 cyfr
    *** blad ***

  • 16. Data: 2003-02-27 11:28:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    > Przelewy do innego banku 1 zł. A ogólnie na razie ma być bezpłatnie.

    Bosz.... Ci to kasują na czym się da :-) Mam nadzieję, że chociaż sam dostęp
    będzie bezpłatny i będę mógł AmExa podglądać.

    K. Kowalski

  • 17. Data: 2003-02-27 11:31:01
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    wydrukuje
    > haslo2, a po powrocie do komputera millenet juz widzi ze dostales haslo2 i

    Tu oczywiście dodam to co napisałem na ebankach - CO ma zrobić człowiek bez
    karty do konta? :-)))
    Ogólnie taka polityka jest chora. Jak widać - wejście mBanku/MultiBanku i
    Inteligo nie rozwinęło systemowo innych banków. Po logowaniu się do AmExa
    numerem rachunku jest to kolejne totalne nieporozumienie w ich wykonaniu :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 18. Data: 2003-02-27 13:50:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b3ksrr$nf8$1@news.polbox.pl...

    Bosz.... Ci to kasują na czym się da :-) Mam nadzieję, że chociaż sam dostęp
    > będzie bezpłatny i będę mógł AmExa podglądać.

    Krzysku, zloz jakis datek na msze w niedziele :) Ja chyba tez bede musial bo
    tez bym chcial uzyskac dostep do AmExa via net. Nie chce kolejnej VE do
    kolekcji :-/ Jesli nie pozwola sie logowac na KK to bedzie kiepsko :/ chyba
    ze chodzi im o przesunieciu sie w rankingu wydawanych VE :)

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2003-02-27 14:43:59
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > wydrukuje
    Ja byłem rano osobiście i oddzwonili w południe, że juz można ale dalej nie
    mogę.
    Dodam, że tylko przez blokadę karty do innego konta wziołem VE, ale nie
    nażekam, bo czasem za granicą wyciągam nią z bankomatu (dosyć tania do
    takich sytuacji).
    Pozdrawiam
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 20. Data: 2003-02-27 14:58:54
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    chyba
    > ze chodzi im o przesunieciu sie w rankingu wydawanych VE :)

    Już zaczynam się modlić ;-)))
    A może ktoś już sprawdzał czy widać kredytówki przez net?

    K. Kowalski