  • 1. Data: 2003-02-26 10:14:43
    Temat: KB 24 I KONTO W KB
    Od: m...@e...pl (MARCIN Kubiczek)

    Bardzo proszę użytkowników KB 24 o przesłanie opinii na temat systemu KB24 w
    Kredyt Banku, a w szczególności:

    -czy bank obsługuje I, II ,III sesje ELIXIRU przy przelewach
    wychodzących,jakie są godziny krytyczne przyjmowania tych przelewów przez
    KB24
    -o której godzinie bank księguje przelewy przychodzące i czy obsługuje III
    sesje przychodzących w danym dniu
    -czy w KB WIDAĆ szczegóły operacji na rachunkach, czy są opisy transakcji
    wykonywanych kartą VE.
    -czy bankomat przyjmuje wpłaty, oraz ogólne wrażenia i spostrzeżenia na
    temat banku,

    dodam, że infolinia przekazała mi informacje, że bank nadal księguje
    przelewy przych. eliks. recznie na pioziomie oddziału....brzmi to
    niewiarygodnie.....

    z Góry Dziekuje

    *Marcin Kubiczek

  • 2. Data: 2003-02-26 10:28:04
    Temat: Re: KB 24 I KONTO W KB
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    MARCIN Kubiczek wrote:
    [...]
    > -czy bankomat przyjmuje wpłaty, oraz ogólne wrażenia i spostrzeżenia na
    > temat banku,
    Słabe zabezpieczenie - przelewy(czyli "wszystko") jest zabezpieczone
    2-ma statycznymi hasłami.
    KJ

  • 3. Data: 2003-02-26 10:33:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Słabe zabezpieczenie - przelewy(czyli "wszystko") jest zabezpieczone
    > 2-ma statycznymi hasłami.
    > KJ

    i baaaardzo powoli dziala. Chociaz "w srodku" bardzo fajne

  • 4. Data: 2003-02-26 10:47:09
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > dodam, że infolinia przekazała mi informacje, że bank nadal księguje
    > przelewy przych. eliks. recznie na pioziomie oddziału....brzmi to
    Kompletna bzdura. KB ma wdrożony jeden z najnowocześniejszych systemów
    bankowych (profile) pozwalający na pracę online oraz całkowite odmiejscowienie
    rachunków. Nikt "ręcznie" nie księguje przelewów przychodzących Eliksirem. Bank
    oczywiście obsługuje wszystkie sesje Eliksiru; stara sie jednak - tak jak inne
    banki- minimalizowac wysyłanie zleceń na III sesję (większe koszty).
    Konkretnych godzin nie znam. Szczegóły operacji widać.
    Tensor1.
    PS.
    1. Między innymi PKOBP rozważa wprowadzenie systemu profile.
    2. Tak jak już pisał kolega "amra" czasami KB24 działa wolno. Warto kednak
    zauważyc, ze ostatnio ich KB24 został wyróżniony przez gazetę bankową lub cos
    podobnego

  • 5. Data: 2003-02-26 12:01:45
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    26 Feb 2003 11:47:09 +0100 t...@p...onet.pl wrote:

    > 1. Mi?dzy innymi PKOBP rozwa?a wprowadzenie systemu profile.

    Zapomnij. Profile jest owszem _dobrym_ systemem, ale jego skalowalnosc
    jest _zbyt_ ograniczona. Przy wolumenie transakcji jaki obsluguje BP
    to sie zapcha w 3 minuty.

    > 2. Tak jak ju? pisa? kolega "amra" czasami KB24 dzia?a wolno. Warto kednak
    > zauwa?yc, ze ostatnio ich KB24 zosta? wyró?niony przez gazet? bankow? lub cos
    > podobnego

    No wlasnie. Czasami KB24 dziala wolno. Ilu KB ma klientow??
    A co do tych wyroznien, to ostatnio byly 3 czy 4 takie konkursy. W
    jednym wygral KB, w innym BZWBK, w kolejnym PBKBPH, a w jeszcze innym
    mBank...

    Szymon

  • 6. Data: 2003-02-26 12:16:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał

    > KB ma wdrożony jeden z najnowocześniejszych systemów
    > bankowych (profile) pozwalający na pracę online oraz całkowite odmiejscowienie
    > rachunków.

    A ten dalej swoje: KB uber alles ;-]]]
    Wyobraz sobie, ze dla pekaosa czy pkobp to moze faktycznie nowosc, ale sa banki
    ktore juz dawno to maja. Ja od okolo pieciu lat korzystam z takich bankow ;P

    > Warto kednak
    > zauważyc, ze ostatnio ich KB24 został wyróżniony przez gazetę bankową lub cos
    > podobnego

    I co z tego ?

  • 7. Data: 2003-02-26 12:21:22
    Temat: Re: Re: KB 24 I KONTO W KB
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 26, 2003 at 01:16:53PM +0100, Witek wrote:

    >I co z tego ?

    Jak to? Citi tez dostalo nagrody. I to w usa!

    ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2003-02-26 12:29:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał

    > Jak to? Citi tez dostalo nagrody. I to w usa!
    >
    > ;-)

    No skoro w usa, to musi byc naprawde dobry, jesli nie nalepszy ;-))))))

  • 9. Data: 2003-02-26 12:49:04
    Temat: Re: Re: Re: KB 24 I KONTO W KB
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 26, 2003 at 01:29:53PM +0100, Witek wrote:

    >No skoro w usa, to musi byc naprawde dobry, jesli nie nalepszy ;-))))))

    No bo wszystko co stamtad przyszlo jest najlepsze.

    Podobnie jak rosjanie maja najlepsze zegarki (najszybsze).

    --

    --w

  • 10. Data: 2003-02-26 13:06:56
    Od: t...@p...onet.pl

    > Zapomnij. Profile jest owszem _dobrym_ systemem, ale jego skalowalnosc
    > jest _zbyt_ ograniczona. Przy wolumenie transakcji jaki obsluguje BP
    > to sie zapcha w 3 minuty.

    Czy jesteś tego pewien. Na tym systemie działają banki co najmniej kilkanaście
    razy większe niz PKOBP(w sensie wolumenu operacji) i system się nie zapycha.

    > No wlasnie. Czasami KB24 dziala wolno. Ilu KB ma klientow??

    To jest ciekawe pytanie. Chyba rząd kilkudziesięciu tysięcy; działa od pół roku.