  • Data: 2002-04-26 07:39:58
    Temat: Re: Magnetyzm kart, czyli jak opróżnić cudze konto
    Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z mojego doswiadczenia wynika, ze reklamacje transakcji z uzyciem PIN nie sa z
    gory odrzucane przez banki. Za kazdym razem dokladnie sa analizowane zarowno
    reklamowane transakcje jak i generalnie cale zachowanie klienta oraz
    koincydencja roznych reklamacji - jezeli karty na które były robione
    reklamowane transakcje "spotykaly" sie w krotkim czasie w jednym miejscu -
    bankomacie lub sklepie - to reklamacja ma duze szanse na uznanie. Ale jezeli
    klient zgłasza - ukradzino mi karte a w krotkim czasie przed tym zgloszeniem
    dokonano transakcji z urzyciem PIN to tylko naiwny moze sądzic że bank bedzie
    dobrym wujkiem i odda pieniadze.

    (dawniej ilat, ale konto aktualnie nieczynne)