  • Data: 2002-04-26 13:22:41
    Temat: Re: Magnetyzm kart, czyli jak opróżnić cudze konto
    Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nieprawda

    > niezupełnie. Nawet proste pamięciowe karty mają zabezpieczenie zapisu
    > PINem. Poza tym część komórek zapisana jest trwale, a czystej karty (z
    > możliwością zapisu w tych komórkach) nikt Ci nie sprzeda.
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Jarek Andrzejewski
    > Łódź

    Przepraszam, ze nie tne posta ale prosze o wyjasnienie:
    Jezeli jest to karta pamieciowa to CO SPRAWDZA PIN i JAK TO SPRAWDZANIE SIE
    ODBYWA.

    Oczywisciew jezeli czesc pamieci jest ROM (jednokrotnego zapisu) to nie mozna
    jej zmienic dowolnie a jedynie zniszczyć - tak dzialaja proste i tanie chipowe
    karty telefoniczne. Ale jezeli jest to pamiec RAM to sproboj mnie przekonac, ze
    bez procesora na karcie jakiekolwiek zabezpieczenie zawartosci pamieci jest
    mozliwe.