  • Data: 2002-04-26 11:11:14
    Temat: Re: Magnetyzm kart, czyli jak opróżnić cudze konto
    Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon wrote:

    > Na allegro (www.allegro.pl) pelno jest ofert sprzedazy czytnikow kart
    > chipowych. Nie wiem jak to dziala, ale jesli mozna je czytac, a chyba i
    > zapisywac, to moze okazac sie, ze za pare lat, gdy wejda powszechnie do
    > obiegu, zlodzieje juz beda od dawna na to przygotowani.

    mozesz probowac zrobic urzadzenie symulujace taka karte (tak jak robi
    sie
    karty do dekoderow cyfry) ale nie poradzisz
    sobie z kryptografia, nawet zwyklej chipowki do telefonu nie podrobisz
    tak zeby dzialala identycznie do oryginalu, a platnicze sa na pewno
    zabezpieczone duzo lepiej

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!