  • Data: 2002-04-26 08:53:09
    Temat: Re: Magnetyzm kart, czyli jak opróżnić cudze konto
    Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam za nadmierny skrot myslowy. Piszac karta chip mam namysli karte z
    PROCESOREM a nie karte czysta pamieciowa. Karta z procesorem jest oczywiscie
    drozsza, ale dopiero od niej zaczyna sie prawdziwe bezpieczenstwo danych
    zapisanych w pamieci elektronicznej.
    Jezeli idzie idzie o bezpieczenstwo to praktycznie karta chip pamieciowa =
    karta z paskiem magnetycznym bowiem w tym wypadku bezpieczenstwo zapewnia
    aplikacja obslugujaca czytnik a wiec jezeli mam w reku karte to moge z niej
    wszystko odczytac i wpisac nowa zawartosc.
    W takim wypadku karta jest bezpieczniejsza tylko o tyle ze podsluchanie
    bankomatu czy POS nic nie daje, ale juz podstawienie wlasnego urzadzenia
    calkowicie lamie zabezpieczenie karty.