  • 11. Data: 2002-07-19 18:04:42
    Temat: Re: Re: MASTERCARD BEZ PROWIZJI ZA TRANS.BEZGOTOWKOWE?
    Od: Seba <s...@p...onet.pl>

    > chodzi mi o karte najbardziej korzystna przy wyjezdzie na cypre, czyli
    1) http://www.dinersclub.com
    2) http://www10.americanexpress.com/sif/cda/page/0,1641
    ,8015,00.asp
    Seba

  • 12. Data: 2002-07-19 18:06:25
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Rena wrote:
    > to citek nie ma tylko visy???

    A to miał być Mastercard? O ja głupia... :-)
    To odradzam. Citkowy MC jest przeliczany przez dulara.
    --
    pjo

  • 13. Data: 2002-07-19 18:07:26
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    "Jarosław Popiel" wrote:
    > Po odpowiedziach otrzymanych z CitiPhone, CitiOnline i od CitiPana w
    > oddziale jednak jest przez dulary.

    W takim razie chyba po "innym" kursie (lepsiejszym śjakieś 2%) od
    CitiVisy.
    --
    pjo

  • 14. Data: 2002-07-19 18:19:20
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał w wiadomości

    > W takim razie chyba po "innym" kursie (lepsiejszym śjakieś 2%) od
    > CitiVisy.

    A widze ze chodzilo o CitiMaestro ;-) ale to nic nie zmiania bo tez mi
    powiedzieli ze ogolnie Europay rozlicza przez dulara ;-) ale mi sie nie
    chcialo juz z nimi klocic ;-) A jak by nie bylo - to wszytskie banki wg Citi
    sie rozliczaja z Europayem przez $ - nie tylko oni ;-) ROTFL

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-07-19 20:45:40
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Rena wrote:
    > a czemu akurat te karty? chodzi o kwiestie rozliczania transakcji?

    Kursy, koleżanko droga. Kursy. Szczególnie polecam Nr. 1 na liście :)
    --
    pjo

  • 16. Data: 2002-07-19 20:46:00
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

  • 17. Data: 2002-07-20 08:34:28
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Kursy, koleżanko droga. Kursy. Szczególnie polecam Nr. 1 na liście
    :)

    Mistrzu - a wytlumaczylbys mi o co chodzi z tymi kursami? bo jak wiesz
    na cyprze jest waluta niewymienialna, wiec czy rzeczywiscie to stanowi
    roznice, czy karta bedzie rozliczana w usd czy eur?

  • 18. Data: 2002-07-20 09:01:27
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Rena wrote:
    > Mistrzu - a wytlumaczylbys mi o co chodzi z tymi kursami? bo jak wiesz
    > na cyprze jest waluta niewymienialna, wiec czy rzeczywiscie to stanowi
    > roznice, czy karta bedzie rozliczana w usd czy eur?

    Jeśli chodzi o DC, to ta organizacja ma tak fantastyczne kursy w
    Europie, że i cypryjsą walutę też pewnie fantastycznie przeliczy.
    Niestety jest dośc droga (300 PLN / rok) i niedostępna dla osób o
    nieodpowiednio niskich zarobkach ;-)
    --
    pjo

  • 19. Data: 2002-07-23 13:21:36
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Europie, że i cypryjsą walutę też pewnie fantastycznie przeliczy.
    > Niestety jest dośc droga (300 PLN / rok) i niedostępna dla osób o

    Moze sie okazac, ze te 300 zl bedzie wiecej niz strata na tych roznicach
    kursowych?

    Karol

  • 20. Data: 2002-07-23 17:01:16
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Karol wrote:
    > Moze sie okazac, ze te 300 zl bedzie wiecej niz strata na tych roznicach
    > kursowych?

    Ale za te 300 zł masz dodatkowo najlepsze chyba ubezpieczenie karciane
    na rynku.
    --
    pjo