  • 1. Data: 2002-07-19 14:46:49
    Temat: MBank - Cennik ?
    Od: "IRCio" <i...@n...spam.poczta.fm>

    Witam;

    Albo jestem nieudolnik w szukaniu albo m-bank na swojej stronie
    www.mbank.com.pl nie dal kosztow za wydania kart itp ...
    Szukam ...szukam i sie nie moge doszukac ...
    Czy rzeczywiscie cennika uslug nie ma na tej www ? ( jak np w lucas banku
    wszystko klarownie i jasno mam rozpisane)

    Pozdrawiam;

    IREK

  • 2. Data: 2002-07-19 14:54:32
    Temat: Re: MBank - Cennik ?
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "IRCio" <i...@n...spam.poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy rzeczywiscie cennika uslug nie ma na tej www ? ( jak np w lucas banku
    > wszystko klarownie i jasno mam rozpisane)

    BRAK w cenniku, znaczy BRAK opłat :-))
    http://www.mbank.com.pl/tabela.html
    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-07-19 15:02:12
    Od: "IRCio" <i...@n...spam.poczta.fm>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > BRAK w cenniku, znaczy BRAK opłat :-))
    > http://www.mbank.com.pl/tabela.html
    > Pozdrawiam
    > Robert Wicik

    Wielkie dzieki !!! Padajacy deszcz zrobil mi mgle przed oczami i nie moglem
    sobie tego sam znalezc ;-)

    IREK
    ----------------------

  • 4. Data: 2002-07-19 15:17:19
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "IRCio" <i...@n...spam.poczta.fm> napisał:

    > Wielkie dzieki !!! Padajacy deszcz zrobil mi mgle przed oczami i nie
    moglem
    > sobie tego sam znalezc ;-)

    Stoisz z laptopem na dworze? ;->>>

    hosi

  • 5. Data: 2002-07-19 17:17:15
    Od: "IRCio" <i...@n...spam.poczta.fm>

    Użytkownik "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl> napisał

    > Stoisz z laptopem na dworze? ;->>>

    Nie ;-) W trybie pilnym potrzebowalem konto i juz mam e-konto :-) ...
    szukalem go w deszczu ; czasem pospiech nie jest wskazany;

    Pozdro

    IREK
    =========