  • 1. Data: 2002-07-19 17:40:29
    Temat: Co po PEKAO S.A?
    Od: "** Robert K.**" <r...@w...com>

    Czesc
    Po wspanialej obnizce Eurokonta (z 4% do 1,5%) w koncu moja zona zdecydowala
    opuscic ta wloszczyzne.

    Jaki bank nalezaloby jej wskazac?

    Zona, glownie wyplatlaca z bankomatu, placi karta za wieksze zakupy i jak
    na razie preferuje marmurki.
    miasto Lublin

    --
    By
    **Robert K**.

  • 2. Data: 2002-07-19 18:05:43
    Temat: Re: Co po PEKAO S.A?
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "** Robert K.**" <r...@w...com> napisał:

    > Zona, glownie wyplatlaca z bankomatu, placi karta za wieksze zakupy i jak
    > na razie preferuje marmurki.
    > miasto Lublin

    Polecam Lukasa e-KONTO
    lub e-KONTO PRO.
    Minusy to tylko dwie placówki w Lublinie
    i jeden (!) bankomat euronetu :-\

    hosi
    GG# 520751

  • 3. Data: 2002-07-19 18:29:54
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Ja bym tam polecil MultiBank, niwewiem ile jest placówek w Lublinie, ale w
    zasadzie nie potrzeba placówek
    Są naprawde dobrezy i dbajką o klienta

  • 4. Data: 2002-07-19 19:07:43
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Fortis i e-pakiet.
    Darmowe wyplaty z bankomatow i platnosci karta, serwis telefoniczny na 0800 -
    mozna odsluchac saldo z kazdej budki, wplaty w oddziale bezprowizyjne. Darmowe
    przelewy przez internet, przez telefon 1 PLN.
    http://www.fortisbank.com.pl

    Nie wiem jak jest z bankomatami w Lublinie - moze Integrum z BGZ? Maestro bez
    prowizji za platnosci, darmowe operacje we wszystkich oddzialach i bankomatach
    BGZ. Fajny serwis przez internet, darmowe przelewy.
    http://www.integrum.pl

    Ja mam oba i polecam.

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 5. Data: 2002-07-19 19:09:29
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Fortis i e-pakiet.
    > Darmowe wyplaty z bankomatow i platnosci karta

    O ile akurat nad Budapesztem nie ma burzy, jak wczoraj rano, kiedy to
    Euronet leżał i quiczał
    --
    pjo

  • 6. Data: 2002-07-19 19:29:42
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > O ile akurat nad Budapesztem nie ma burzy, jak wczoraj rano, kiedy to
    > Euronet leżał i quiczał

    AFAIK to byl problem wszystkich bankow wydajacych Visy?

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 7. Data: 2002-07-19 19:38:33
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    m...@p...onet.pl wrote:
    > AFAIK to byl problem wszystkich bankow wydajacych Visy?

    O ile:
    1) te VISY obsługuje Euronet
    2) była to inna VISA i klient próbował wypłacać w Euronecie.
    --
    pjo

  • 8. Data: 2002-07-19 19:56:23
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    ** Robert K.** wrote:

    > Zona, glownie wyplatlaca z bankomatu, placi karta za wieksze zakupy i jak
    > na razie preferuje marmurki.
    > miasto Lublin

    Fortis e-pakiet.

    --