  • 1. Data: 2002-07-19 13:35:10
    Temat: Towarzystwo Finansowo Inwestycyjne - kredyt 20 tys.
    Od: "Władysław Jagiełło" <w...@p...gazeta.pl>

    Witam!

    Ma ktoś może wzór umowy z Towarzystwem Finansowo Inwestycyjnym z siedzibą na
    Alejach Jerozolimskich w W-wie?

    Koleżanka chce tam wziąć kredyt (ok. 20 tys). Próbuję ją ostrzec przed tym.
    Nie mam jednak dowodów.
    Wszystko brzmi pięknie: 5.9% w PLN rocznie, zabezpieczenie weksel + zastaw
    rejestrowy, swa
    dokumenty tożsamości no i właśnie ... 800 PLN przy podpisaniu umowy trzeba
    wpłacić.

    Myślę czuć to Argentyną, ale może się mylę... Pan z drugiej strony drutu
    zapewniał, że kredyt od złożenia
    wniosku w 3 tygodnie i jest tego gwarancja w umowie. Ale umowy przesłać
    faksem nie chciał ....

    Może ktoś ma jakieś doświadczenia?

    Pozdrawiam

    wjagiello

  • 2. Data: 2002-07-19 14:05:23
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Władysław Jagiełło" <w...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ah94co$bqo$1@front.macrosoft.waw.pl...
> [...]
    > rejestrowy, swa
    > dokumenty tożsamości no i właśnie ... 800 PLN przy podpisaniu umowy trzeba

    Powiedz, jej (bez urazy), że jest naiwna i gupia. Nie ma kredytów za 5,9% w
    PLN.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-07-19 14:35:55
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał:

    > Powiedz, jej (bez urazy), że jest naiwna i gupia. Nie ma kredytów za 5,9%
    > PLN.

    Niestety wszystko na to wskazuje :-\

    Było już kilka razy ale powtórzę:
    Niech jej potrącą te 800żł od kwoty kredytu.

    hosi

  • 4. Data: 2002-07-19 14:48:10
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl> napisał w wiadomości
    > Niestety wszystko na to wskazuje :-\
    > Było już kilka razy ale powtórzę:
    > Niech jej potrącą te 800żł od kwoty kredytu.

    A najlepiej niech wyda 100zł na prawnika, który przeczyta umowę przed
    podpisaniem :-))