    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - doladowanie POP'a
    Date: Thu, 07 Aug 2003 16:08:45 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@adek.88net.trzepak.pl

    Dnia Thu, 7 Aug 2003 15:39:23 +0200, "david" <d...@p...fm>
    napisał(a):

    >a gdzie w tym zdaniu jest info że chcesz doładować konto ze swojej karty
    >kredytowej przez internet ze strony idei ??? zacznij pisać o co ci chodzi to
    >i odpowiedzi będziesz miał na temat.
    >Ja tam przez internet doładowałem - przez mTransfer w mBanku - i co może mi
    >powiesz że to nie jest internet ???

    Poszukaj w jakims slowniku slowa "kontekst", zrozum znaczenie,
    przeczytaj moja wypowiedz inicjujaca i bedziesz wiedzial, gdzie
    pisalem, ze przez Internet ze strony Idei. Normalni rozmowcy licza
    na inteligencje rozmowcy, nieprawdaz. Skoro narzekam na Idee,
    to i uzasadniam to narzekanie. Ja nie pisalem w sposob ogolny a w
    sposob szczegolny, co jak widac wielu rozmowcom utrudnia nadazanie
    za tokiem myslenia, oni rozumuja tylko kawalkami zdan. Widac, ze
    napisalem malo zrozumiale, skoro nie zrozumiales... Zatem
    przepraszam i z mojej strony EOD.

    --
    Adek