  • 41. Data: 2002-08-11 15:18:55
    Temat: Re: Lukas - aktualizacja sald do bankomatow
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aj3bqp$qbv$1@topaz.icpnet.pl...

    > z pewnością: o tym, że ma wiele etatów i w związku z tym musi podwyższyć
    > opłaty za prowadzenie a obniżyć odsetki

    Sadze, ze nie tylko... :))))

    > Musisz patrzeć uważniej, bo już dość dawno temu wielkie logo WBK
    > zmieniło się w wielkie logo BZWBK.

    I to logo mialem wlasnie na mysli. Uzylem skrotu myslowego. Nie traktuj mnie
    prosze, jak ignoranta, ok ????

    > Sygnałem, aby się wstrzymać z likwidacją konta w BZWBK?

    Patrz wyzej... :))

    Pozdro
    Negatyw

  • 42. Data: 2002-08-11 15:22:47
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > No z taka argumentacja dyskutowac sie nie da :D

    Dlaczego ???? Kazdy ma prawo do wlasnej interpretacji.

    > BTW, wsciekle pomaranczowy budynek zwany "mandarynka", stanowiacy
    > siedzibe PBD BRE (mBank i MultiBank) jest jak najbardziej
    > interesujacy :).

    Nie chodzi mi o kolor. Chodzi o sam fakt "namacalnosci" siedziby, wielkosci,
    ilosci stanowisk obslugi itp

    > Jesli taki szyld sie tam pojawi to bedzie sygnal, ze wreszcie
    > znalazlem odpowiednia robote ;-)))

    ROTFL :))))

    > A powznie, to w prawdzie obecnie mysle, ze przyszlosc nalezy do bankow
    > nieco innych niz wirtualne ale argument co do wiarygodnosci tych
    > bankow (szczegolnie jesli wystepuja w takiej formie jak mBank) byl
    > zawsze dla mnie smieszny.

    mBank jest po prostu do wyrzygania wirtualny !!!! :)))

    Pozdro
    Negatyw

  • 43. Data: 2002-08-11 15:26:44
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Fakt, że bank ma duży budynek świadczy głównie o tym, że ma duże koszty
    > i że może mieć zagmatwaną strukturę decyzyjną, bo potrzebuje dużo
    > personelu.

    Masz absolutna racje!
    W moich oczach jednak przesadna "wirtualnosc" mBanku nie jest dowodem jego
    powagi :)))

    Pozdro
    Negatyw

  • 44. Data: 2002-08-11 15:48:06
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Negatyw wrote in news:aj5vo0$31e$2@news2.tpi.pl:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z drugiej strony, w necie to ja moge byc i Napoleonem :)))) he he

    widziałem kilka tych twarzy na żywca i pokrywają się z tymi w necie -
    choć nie wiem, czy ten post, jako wirtualny, Cię przekona ;)

    > OK. Juz tlumacze od poczatku. Wielu ludzi w tym bandyckim kraju ma
    > umowe na minimum krajowe, a na reke dostaje wiecej. Ja rowniez naleze
    > do takich "szczesliwcow". Szef nie moze mi przelac forsy, gdyz bedzie
    > to dowodem nieuczciwosci pracodawcy dla Urzedu Skarbowego - woli mi
    > siano dac do reki. Wybralem wiec bank, ktory pozwala mi wpacic zywe
    > siano za friko.

    Rozumiem już. Zyczę znalezienia uczciwszego pracodawcy. Póki co, Lukas
    to dobry wybór do tych celów.

    > Tez tak mysle. Poza tym w "Komputer Swiecie" zdobyli niby 1 miejsce,
    > no nie? Akurat to pismo uwazam za najmniej przekupne.

    Jak by to powiedzieć... To pismo nie cieszy się najlepszą opinią jeśli
    chodzi o fachowość, i to w dziedzinie tytułowej. Co do bankowości tym
    bardziej. Ale w tym wypadku akurat ja też uważam, że oferta Lukasa jest
    naprawdę bardzo dobra.

  • 45. Data: 2002-08-11 15:49:30
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Negatyw wrote in news:aj5vo0$31e$3@news2.tpi.pl:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I to logo mialem wlasnie na mysli. Uzylem skrotu myslowego. Nie
    > traktuj mnie prosze, jak ignoranta, ok ????

    OK, postaram się.
    Ale ponieważ mówiłeś o zmianie logo, a ta faktycznie nastąpiła, więc nie
    mogłem się oprzeć.
    Więc Ty też nie prowokuj ;)

  • 46. Data: 2002-08-11 15:50:46
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Negatyw wrote in news:aj5vo1$31e$4@news2.tpi.pl:

    > Nie chodzi mi o kolor. Chodzi o sam fakt "namacalnosci" siedziby,
    > wielkosci, ilosci stanowisk obslugi itp

    Budynek mBanku jest całkiem spory i bardzo dobrze widoczny dzięki
    kolorowi. Ale jest w Łodzi.

    > mBank jest po prostu do wyrzygania wirtualny !!!! :)))

    de gustibus ...

  • 47. Data: 2002-08-11 16:29:51
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    > widziałem kilka tych twarzy na żywca i pokrywają się z tymi w necie -
    > choć nie wiem, czy ten post, jako wirtualny, Cię przekona ;)

    he he he No musze sie zastanowic... ;)

    > Rozumiem już. Zyczę znalezienia uczciwszego pracodawcy.

    Dzieki :))) Nie jest to latwe w tych czasach...

    > Póki co, Lukas to dobry wybór do tych celów.

    Tak mysle.

> [...]
    > chodzi o fachowość, i to w dziedzinie tytułowej. Co do bankowości tym
    > bardziej. Ale w tym wypadku akurat ja też uważam, że oferta Lukasa jest

    Mysle, ze "KS" jest OK. Pisza wprost, bez typowego dla konkurencji nadecia.
    No a przede wszystkim sa tani :)))

    Pozdro
    Negatyw

  • 48. Data: 2002-08-11 16:30:40
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    > OK, postaram się.
    > Ale ponieważ mówiłeś o zmianie logo, a ta faktycznie nastąpiła, więc nie
    > mogłem się oprzeć.
    > Więc Ty też nie prowokuj ;)

    OK ;)

    Pozdro
    Negatyw

  • 49. Data: 2002-08-11 16:31:54
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    > de gustibus ...

    :))) Ano...

    Pozdro
    Negatyw

  • 50. Data: 2002-08-12 14:28:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@o...pl> napisał

    > Z tego co mi wiadomo - od strony prawnej, larwiej sadzic "budynki", niz
    > "adresy on-line" ... :))

    A co ma piernik do .... :-)) Jest cos takiego jak BFG :-))

    > Poza tym - budynek mozna w razie klopotow obrzucac jajkami, wywiezc
    prezesa
    > na taczce itp...

    ... chyba ze zeskoczy z IIp. w sadzie rejnowym, to wtedy nie mozna :((
    A na serio, to zaden problem mozna przeciez pikietowac przed centrala w
    Warszawie (b.ladna) lub skromniej w Lodzi lub 'zupelnie delikatnie' przed
    oddzialami BRE - Poznan ul. Szyperska (blisko multi na Garbarach) :-))

    pzd