  • 1. Data: 2002-08-08 17:38:08
    Temat: Kredyt dla sp. z o.o.
    Od: "Asia Mann" <a...@w...pl>

    Bardzo prosze - niech mi ktos doradzi - w ktorym banku spolka z o.o.
    dostanie najszybciej kredyt (od momentu otworzenia rachunku)? wiem ze rozne
    banki maja rozne ograniczenia co do czasu przez jaki trzeba miec
    rachunek/prowadzic dzialalnosc aby otrzymac kredyt... moze ktos widzial
    gdzies jakies zestawienie...? bardzo dziekuje temu kto mi pomoze :)
    Asia

  • 2. Data: 2002-08-08 18:24:05
    Temat: Re: Kredyt dla sp. z o.o.
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl>

> [...]
    > rachunek/prowadzic dzialalnosc aby otrzymac kredyt... moze ktos widzial
    > gdzies jakies zestawienie...? bardzo dziekuje temu kto mi pomoze :)
    Spróbuj w:
    a) Millennium Biznes??? Na reklamie chwalą się kredytem w 72 godziny ;-))
    ...i z tego co słyszałem są "przypadki", że to jest prawda ;-)
    b) MultiBank - podobno mozna dostać u nich na podstawie historii rachunku
    firmowego z innego banku

    pzdr
    .:jazzoo:.

  • 3. Data: 2002-08-08 22:08:17
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Asia Mann napisał:
> [...]
    > rachunek/prowadzic dzialalnosc aby otrzymac kredyt... moze ktos widzial
    > gdzies jakies zestawienie...? bardzo dziekuje temu kto mi pomoze :)

    BiG BG jest raczej konserwatywny i nie liczyłbym na niego. Kredyty
    chętnie daje (przynajmniej do niedawna) CITI/Handlowy - ważne, że by
    było zabezpieczenie w aktywach (nieruchomości, magazyn, należności do
    ściągnięcia) oraz, żeby z bilansu i bieżącej sytuacji wynikało, że
    kredyt jest do spłacenia, a nie uruchomi lawiny. Pekao jest raczej
    ostrożne i przygląda się klientowi. Węcej banków nie znam z punktu
    widzenia spółki.

    Pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2002-08-09 07:33:14
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)
> [...]
    > ...i z tego co słyszałem są "przypadki", że to jest prawda ;-)
    > b) MultiBank - podobno mozna dostać u nich na podstawie historii rachunku

    Oba banki mają w swej ofercie konta dla osób prowadzących działalność
    gospodarczą, co najwyżej spółki cywilnej. Pytanie było o spółkę z o.o.
    Być może jest możliwe udzielenie kredytu, jednakże udzielanie go
    firmie, która nie ma w banku konta jest trochę bez sensu.

    Pzdr: Dogbert

  • 5. Data: 2002-08-10 12:52:42
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 09 Aug 2002 09:33:14 +0200, No Name <v...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >Być może jest możliwe udzielenie kredytu, jednakże udzielanie go
    >firmie, która nie ma w banku konta jest trochę bez sensu.

    W wypadku Multi na pewno nie ma mozliwosci kredytowania spzoo
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-08-10 20:13:14
    Od: "Asia Mann" <a...@w...pl>

    bardzo dziekuje wszystkim za uwagi - szczegolnie No Name'owi!! :))
    Asia