  • 51. Data: 2002-08-12 14:41:07
    Temat: Re: Lukas - aktualizacja sald do bankomatow
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    raczej ROTLF miesiaca :)

    BS mial trzy nieruchomosci: St.Rynek, Nowowiejskiego i przy ul.Slaskiej.
    Obecnie brakuje nawet kasy na przeprowadzenie upadlosci...

    > Masz racje. Uwazam jednak, ze lepiej widziec jakis smieszny budynek. W
    > pewnym sensie to, ze np. WBK ma sporo pieter PFC o czyms swiadczy, parwda

    NIE :-)) Zly przyklad bzwbk WYNAJMUJE pietra w PCF !!! Podobnie jak
    wiekszosc budynkow w centrum.

    pzd

  • 52. Data: 2002-08-12 14:48:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Fakt, że bank ma duży budynek świadczy głównie o tym, że ma duże koszty
    > i że może mieć zagmatwaną strukturę decyzyjną, bo potrzebuje dużo
    > personelu.

    IMO ten opis pasuje wlasnie do bzwbk :-))) Nadal bzwbk ma DWIE centrale, do
    tego zajmuje mase budynkow w centrum Poznania.

    Myslisz o Kseniu ? :-)))

    pzd

  • 53. Data: 2002-08-13 06:45:21
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > NIE :-)) Zly przyklad bzwbk WYNAJMUJE pietra w PCF !!! Podobnie jak
    > wiekszosc budynkow w centrum.

    ROTFL :))))))))))))))))))))
    A zdajesz sobie sprawwe, ile kosztuje "tylko" wynajem takiego jednego
    pieterka w PCF ????

    Pozdro
    Negatyw

  • 54. Data: 2002-08-13 07:26:46
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 13 Aug 2002 08:45:21 +0200, "Negatyw" <n...@o...pl>
    wrote:

    >ROTFL :))))))))))))))))))))
    >A zdajesz sobie sprawwe, ile kosztuje "tylko" wynajem takiego jednego
    >pieterka w PCF ????

    ROTFL :-)))
    A zdajesz sobie sprawe co z tego wynajmu przyjdzie dluznikom jakby
    BZWBK padl ?
    A zdajesz sobie sprawe od kogo bank bierze pieniadze na wynajem tych
    pieter ?

    NNMSP
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 55. Data: 2002-08-13 10:46:10
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL :-)))
    > A zdajesz sobie sprawe co z tego wynajmu przyjdzie dluznikom jakby
    > BZWBK padl ?

    Szczerze? Watpie w padniecie BZWBK :))))

    > A zdajesz sobie sprawe od kogo bank bierze pieniadze na wynajem tych
    > pieter ?

    Kazdy od kogos cos bierze! :)))))
    Nic nie bierze sie znikad.

    Pozdro
    Negatyw

  • 56. Data: 2002-08-13 20:22:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 13 Aug 2002 12:46:10 +0200, "Negatyw" <n...@o...pl>
    wrote:

    >Szczerze? Watpie w padniecie BZWBK :))))

    Dlatego, ze ma takie ladne bbudynki :-) ?

    >Kazdy od kogos cos bierze! :)))))
    >Nic nie bierze sie znikad.

    Pytanie tylko czy akurat wynajmowanie tych lokali za takie pieniaze
    jest uzasadnione i czy swiadczy o sile banku.

  • 57. Data: 2002-08-14 06:00:35
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    > Dlatego, ze ma takie ladne bbudynki :-) ?

    A to nie swiadczy (po czesci) o ich sile ??? :))

    > Pytanie tylko czy akurat wynajmowanie tych lokali za takie pieniaze
    > jest uzasadnione i czy swiadczy o sile banku.

    Na pewno robi to na mnie wieksze wrazenie, niz kawiarenka mBanku w P-niu.

    Pozdro
    Negatyw

  • 58. Data: 2002-08-14 06:10:12
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 14 Aug 2002 08:00:35 +0200, "Negatyw" <n...@o...pl>
    wrote:

    > A to nie swiadczy (po czesci) o ich sile ??? :))

    IMO nie

    >Na pewno robi to na mnie wieksze wrazenie, niz kawiarenka mBanku w P-niu.

    Kawiarenka nie ma sluzyc robieniu wrazenia :-) tylko promocji
    produktow mBank.

  • 59. Data: 2002-08-14 06:25:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@o...pl> napisał

    > A to nie swiadczy (po czesci) o ich sile ??? :))

    NIE :-)) Tylko o dlugoterminowych zobowiazaniach banku - umowa na 10 lat !!!
    W sytuacji gdy maja swoje budynki i wynajmuja rownoczesnie w PTC i w
    centrum. Dla mnie to marnotrawstwo kasy i zle zarzadzanie. Dodac jeszcze
    nalezy ze maja tez DRUGA centrale we Wroclawiu (bz) !!!

    Poza tym w sumie to bardzo 'logiczne' - podobaja Ci sie budynki bzwbk i
    wybrales ... lukas :-))) Ponadto budowanie 'rankingu' bankow w oparciu o
    ilosc posiadanych budynkow jest delkatnie mowiac absurdalne.

    Moze porownuj Lukasa (zamiast bzwbk) do Multi !!! bo mB to inna bajka...

    Z mojej strony to tyle.
    pozdrawiam,
    Witek

  • 60. Data: 2002-08-14 08:36:50
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    > Kawiarenka nie ma sluzyc robieniu wrazenia :-) tylko promocji
    > produktow mBank.

    Mnie ta kawiarenka rozsmieszyla... :))))

    Pozdro
    Negatyw