  • 31. Data: 2002-08-10 12:52:42
    Temat: Re: Lukas - aktualizacja sald do bankomatow
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 9 Aug 2002 10:57:56 +0200, "Negatyw" <n...@o...pl> wrote:

    >Poza tym - budynek mozna w razie klopotow obrzucac jajkami, wywiezc prezesa
    >na
    >taczce itp...
    I dzieki temu odzyskasz z pewnmoscia swoje pieniadze ;-)))

    A co do mBanku to nie ma banku bez siedziby, w umowie masz podany
    adres pod ktorym jest budynek do "obrzucania jajkami" :D
    Masz tez szeroki wybor budynkow BRE do przeprowadzania manifestacji :)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 32. Data: 2002-08-10 12:55:50
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 9 Aug 2002 08:47:33 +0200, "Negatyw" <n...@o...pl> wrote:

    >Tez zalozylem niedawno konto w LUKAS. Ten przycisk aktualizowania jest
    >ZALOSNY. Z tego co mi wiadomo tylko LUKAS ma taki przycisk, prawda ????

    A czy w VW Direct nie jest tak samo ?

  • 33. Data: 2002-08-10 14:05:52
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > A co do mBanku to nie ma banku bez siedziby, w umowie masz podany
    > adres pod ktorym jest budynek do "obrzucania jajkami" :D
    > Masz tez szeroki wybor budynkow BRE do przeprowadzania manifestacji :)

    he he he :))))
    Wiesz... Gdy wybieralem bank w Pniu, zlazilem je wszystkie. Poza info z
    netu, chcialem zobaczyc twarze ludzi, zobaczyc jak sie prezentuja itp itd.
    MBank w P-niu ma jedynie tzw. "kawiarenke" przy Sw. Marcina. Nie zrobili na
    mnie pozytywnego wrazenia. Wkurza mnie tez to, ze jedyna forma wplaty
    gotowki na konto jest przelew - za ktory musze oczywista zaplacic (!!!). Nie
    maja zadnego przyslowiowego "okienka". Te wszystkie argumenty spowodowaly,
    ze ich olalem.
    Wybralem LUKAS'a - czy dobrze ???? - czas pokaze :))))

    Pozdro
    Negatyw

  • 34. Data: 2002-08-10 14:09:56
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    > LOL, post miesiaca :-)

    Widze, ze moje poglady ZAWSZE wywolywac beda sporo zamieszania na grupach
    !!!!! :)))) he he he

    > Ja badzo czesto mijam siedzibe Banku Staropolskiego - chyba jeszcze
    > nawet szyldu nie zdjeli. Czy to swiadczy o tym, ze bank JESZCZE
    > istnieje ? Czy pomoglo to w jakis spsob jego klientom ?

    Masz racje. Uwazam jednak, ze lepiej widziec jakis smieszny budynek. W
    pewnym sensie to, ze np. WBK ma sporo pieter PFC o czyms swiadczy, parwda
    ????? Gdy nagle ich wielie zielone logo zajmie np. "FRABINSKI BANK",
    bedzie to jakims sygnalem dla klientow WBK. czyz nie mam racji
    ???????????????????? :)))

    Pozdro
    Negatyw

  • 35. Data: 2002-08-10 14:14:00
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "simon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co się zawiesi? Twój komputer to już twój problem.

    Sorki. Zle moze wie wyrazilem - i dalem Ci powod do "przyczepki"... :))))
    Chodzilo mi o to, ze w trakcie tej aktualizacji, czesto mialem komunikat
    "Serwer zajety..." itp
    Czesto miawalem takie komunikaty - nie swiadczy to zbyt dobrze o systemie
    banku.

    > Aktualizacja konta jest
    > tylko poleceniem dla serwera, twój koputer nie jest tu do niczego
    > potrzebny.

    Nie musisz mi tego tlumaczyc :))))

    > Możesz po kliknięciu sie rozłączyć i iść gdzieś poprotestować,
    > bo widzi mi się, że lubisz, a przy nastepnym logowaniu będziesz miał saldo
    > zaktualizowane na godzinę o której aktualizacje zleciłeś.

    Pozwol, ze sam za siebie bede decydowal o sposobach spedzania wolnego czasu,
    ok ???

    Pozdro
    Negatyw

  • 36. Data: 2002-08-10 15:31:08
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Negatyw wrote in news:aj374n$9iu$2@news.tpi.pl:

    > Wiesz... Gdy wybieralem bank w Pniu, zlazilem je wszystkie.
    gratuluję wytrwałości!

    > info z netu, chcialem zobaczyc twarze ludzi, zobaczyc jak sie
    > prezentuja itp itd. MBank w P-niu ma jedynie tzw. "kawiarenke" przy
    > Sw. Marcina. Nie zrobili na mnie pozytywnego wrazenia.

    tam nie zobaczysz twarzy mBankowców, natomiast możesz ich całkiem sporo
    obejrzeć w necie właśnie

    > Wkurza mnie
    > tez to, ze jedyna forma wplaty gotowki na konto jest przelew - za
    > ktory musze oczywista zaplacic (!!!).
    Gwoli ścisłości: 1. przelew nie jest wpłatą gotówkową. 2. nie we
    wszystkich bankach przelewy są płatne. Ponieważ masz już konto w
    Lukasie, powinieneś to już zauważyć.

    > Nie maja zadnego przyslowiowego "okienka".
    Jest sporo okienek w komputerze ;)

    > Te wszystkie argumenty spowodowaly, ze ich olalem.
    Twój wybór

    > Wybralem LUKAS'a - czy dobrze ???? - czas pokaze :))))
    Moim zdaniem nieźle, szczególnie w Poznaniu, bo dużo darmowych
    bankomatów BZWBK.

  • 37. Data: 2002-08-10 15:34:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Negatyw wrote in news:aj374o$9iu$3@news.tpi.pl:

    > Masz racje. Uwazam jednak, ze lepiej widziec jakis smieszny budynek. W
    :)))

    > pewnym sensie to, ze np. WBK ma sporo pieter PFC o czyms swiadczy,
    > parwda ?????
    z pewnością: o tym, że ma wiele etatów i w związku z tym musi podwyższyć
    opłaty za prowadzenie a obniżyć odsetki

    > Gdy nagle ich wielie zielone logo zajmie np.
    > "FRABINSKI BANK",

    Musisz patrzeć uważniej, bo już dość dawno temu wielkie logo WBK
    zmieniło się w wielkie logo BZWBK.

    > bedzie to jakims sygnalem dla klientow WBK. czyz
    > nie mam racji ???????????????????? :)))

    Sygnałem, aby się wstrzymać z likwidacją konta w BZWBK?

  • 38. Data: 2002-08-10 15:57:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 10 Aug 2002 16:09:56 +0200, "Negatyw" <n...@o...pl>
    wrote:

    >Masz racje. Uwazam jednak, ze lepiej widziec jakis smieszny budynek.

    No z taka argumentacja dyskutowac sie nie da :D
    BTW, wsciekle pomaranczowy budynek zwany "mandarynka", stanowiacy
    siedzibe PBD BRE (mBank i MultiBank) jest jak najbardziej
    interesujacy :).

> [...]
    >????? Gdy nagle ich wielie zielone logo zajmie np. "FRABINSKI BANK",
    >bedzie to jakims sygnalem dla klientow WBK. czyz nie mam racji

    Jesli taki szyld sie tam pojawi to bedzie sygnal, ze wreszcie
    znalazlem odpowiednia robote ;-)))
    U mnie dowiedziny w PFC powodowalu raczej mysli typu "kurcze, kto
    kiego im taki budynek i kto za niego zaplacil ".

    A powznie, to w prawdzie obecnie mysle, ze przyszlosc nalezy do bankow
    nieco innych niz wirtualne ale argument co do wiarygodnosci tych
    bankow (szczegolnie jesli wystepuja w takiej formie jak mBank) byl
    zawsze dla mnie smieszny.

  • 39. Data: 2002-08-10 22:34:38
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)

> [...]
    > ????? Gdy nagle ich wielie zielone logo zajmie np. "FRABINSKI BANK",
    > bedzie to jakims sygnalem dla klientow WBK. czyz nie mam racji

    Fakt, że bank ma duży budynek świadczy głównie o tym, że ma duże koszty
    i że może mieć zagmatwaną strukturę decyzyjną, bo potrzebuje dużo
    personelu. Może też świadczyć o tym, że takie są zwyczaje w danej
    firmie, żeby się pokazać, co częste u bankierów (vide marmury). Rozmiar
    i położenie siedziby może też mieć związek z osobistym życiem prezesa
    banku, co medycy określają jako potrzebę kompensaty z tytułu kłopotów z
    erekcją.
    Pan Wojciech F. zeznaje w sąsiednim poście, że nie otrzymał zapytania o
    zakup praw do sygnowania jego personaliami sieci placówek - jest
    natomiast pewne, że istniała sieć o nazwie Handlobank, teraz nazywa się
    inaczej i zwyczaje też ma inne. H. dawał karty wypukłe, jego następca te
    karty zamieniał wybranym osobom na płaskie, a w czasie zmiany szyldu
    panował ogólny burdel, którego większość zainteresowanych nie pamięta
    lub udaje, że tak jest. To tyle o szyldach i tym, że jak bank chce, to
    może i robi to, nie cytując bynajmiej Fredka Nietsche'go.
    Jestem w tej dobrej sytuacji, że pamiętam lub posiadam dowody, jak
    upaństwowiono całą zawartość kont bankowych osobom, które w obecnej
    rzeczywistości określane są jako prowadzące DG. Nieodległe są czasy,
    kiedy to żyjący i udzielający wywiadów tow. Wojciech Jaruzelski
    doprowadził do zablokowania kont dewizowych, z możliwością wypłaty w
    złotówkach po kursie, który budził niesmak.
    Gwarancja wypłaty w przypadku bankructwa banku dotyczy kwot raczej
    kosmetycznych, jest to równowartość dobrego samochodu klasy średniej -
    czyli na otarcie łez. Każdy bank jest wiarygodny, do czasu bankructwa.
    Gdyby nie był wiarygodny, to nikt by w nim nie trzymał pieniędzy, poza
    wariatami.
    Dlatego każdy rozsądny człowiek dywersyfikuje swoje oszczędności, a nie
    pyta, który bank jest wiarygodny. Może szwajcarski bank jest wiarygodny,
    chyba, że chodzi o nieżyjącego obywatela wyznania mojżeszowego - a, to w
    tedy mamy problem. Jest też jeszcze inna okoliczność: do konta bankowego
    mają ułatwiony ustawowo dostęp urzędnicy - a ci jak wiesz potrafią się
    pomylić. I bynajmniej nie rachunkowe pomyłki mam na myśli, lecz
    działanie z zamiarem bezpośrednim, w porozumieniu oraz łącznie bla,
    bla... (trochę prawniczego bełkotu).
    Może zadzwonimy do Argentyny i zapytamy się jakiegoś misiaczka, jakie
    sygnały wysyła bank, co za chwilę przerobi swoje karty na eksponaty do
    kolekcji kolegi Wojtka?

    Pzdr: Dogbert

  • 40. Data: 2002-08-11 15:16:50
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > gratuluję wytrwałości!

    Dzieki :)))) Raz - nie zawsze.

    > tam nie zobaczysz twarzy mBankowców, natomiast możesz ich całkiem sporo
    obejrzeć w necie właśnie

    Z drugiej strony, w necie to ja moge byc i Napoleonem :)))) he he

    > Gwoli ścisłości: 1. przelew nie jest wpłatą gotówkową. 2. nie we
    > wszystkich bankach przelewy są płatne. Ponieważ masz już konto w
    > Lukasie, powinieneś to już zauważyć.

    OK. Juz tlumacze od poczatku. Wielu ludzi w tym bandyckim kraju ma umowe na
    minimum krajowe, a na reke dostaje wiecej. Ja rowniez naleze do takich
    "szczesliwcow". Szef nie moze mi przelac forsy, gdyz bedzie to dowodem
    nieuczciwosci pracodawcy dla Urzedu Skarbowego - woli mi siano dac do reki.
    Wybralem wiec bank, ktory pozwala mi wpacic zywe siano za friko.

    > Jest sporo okienek w komputerze ;)

    ROTFL :)))

    > Moim zdaniem nieźle, szczególnie w Poznaniu, bo dużo darmowych
    > bankomatów BZWBK.

    Tez tak mysle. Poza tym w "Komputer Swiecie" zdobyli niby 1 miejsce, no nie?
    Akurat to pismo uwazam za najmniej przekupne.

    Pozdro
    Negatyw