  • 1. Data: 2003-05-08 10:54:07
    Temat: [Lukas] Megane za lokatę lub FI
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    http://www.lukas.pl/lokaty_promocja.asp

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-05-15 07:52:29
    Temat: Re: [Lukas] Megane za lokatę lub FI
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Glenn wrote:
    > http://www.lukas.pl/lokaty_promocja.asp
    >
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Ciekawostka:
    Wyimek z regulaminu: " 2. Informacja o konkursie zostanie zamieszczona w
    internecie, prasie lokalnej i prasie ogólnopolskiej, tj. w tytułach:
    Gazeta Wyborcza, Polityka, Wprost, Newsweek, Pani Domu, Naj, Chwila dla
    Ciebie, To i Owo, TeleTydzień, Super Ekspres. "

    Skąd taki dobór tytułów? Czemu np. Super Expres jest, a nie ma Rzepy?
    (http://www.lukas.pl/lokaty_prom_reg.asp)

  • 3. Data: 2003-05-15 08:12:44
    Od: "reader" <b...@...pl>

    Użytkownik "mPa(n)K" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    kuszace, ale w ciagu pol roku musze splacic swoje megane wiec nie moge
    mrozic kasy, chyba, ze mialbym zapewnione ze wygram
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-05-15 11:13:16
    Temat: Re: [Lukas] Megane za lokatę lub FI - żenujące
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "reader" <b...@...pl> napisał w wiadomości

    > kuszace, ale w ciagu pol roku musze splacic swoje megane wiec nie moge
    > mrozic kasy, chyba, ze mialbym zapewnione ze wygram
    > pozdrawiam

    To nie kuszące ale żenujące. Wpierw podnieśli kwotę minimalną lokaty z 200
    zł do 1000 zł. Teraz, jak im ludzie nie zakładają lokat, bo 1000 zł to
    wysoki próg. Wypuszczają takie loterie za 6000 zł zamrożone na pół roku lub
    więcej. Na drzewo z nimi.

    Piotrek

  • 5. Data: 2003-06-06 08:57:43
    Od: m...@p...onet.pl

    I do tego jeszcze rozdają rowery po 1 w każdym oddziale. Oddział internetowy i
    telefoniczny też są uwzględniane osobno.

    Jak ktoś chciałby choć rowerkiem odjechać, to wczoraj na pl. Orląt Lwowskich we
    Wrocławiu było zaledwie 6 kuponów w urnie. Jest więc duże prawdopodobieństwo
    wygrania. Ja nie gram, bo nie mam takiej kwoty.