  • 1. Data: 2003-05-08 09:18:25
    Temat: BPHPBK - OSTRZEZENIE
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Jelis jestes posiadaczem roru w BPHu i na dzien dzisiejszy ustawiles
    realizacje przelewu odroczonego, to mozesz miec problem !!!!

    Ustawilem kilkanascie dni temu na dzien dizsiejszy splate zadluzenia KK
    Citibanku (przelew odroczony). Ok. 10.00 sprawdzam rachunek i przelew zostal
    odrzucony. Szybko wiec wykonuje go powtornie.

    Po rozmowie z pracownikiem bphu dowiedzialem sie ze nastapila dzisiaj
    awaria. Przelewy odroczone zostaly odrzucone. Zostalem takze poinformowany o
    tym, ze przelew (ten odrzucony) moze zostac wykonany. Nie jest mi to
    calkowicie na reke poniewaz kwota jest dla mnie znaczaca, a jak wiadomo
    pobranie jej z KK Citka jest bardzo drogie.

    Czy jesli jednak BPH wykona ten przelew moge go reklamowac? Pracownik bphu
    twierdzil iz postara sie go nierealizowac, ale nie daje gwarancji poniewaz
    przelewy odroczone w dniu dzisiajszym gdzies "utknely" w systemie... :-((

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2003-05-08 09:32:20
    Temat: Re: BPHPBK - OSTRZEZENIE
    Od: "Jacek " <j...@N...gazeta.pl>

    B@ton <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > przelewy odroczone w dniu dzisiajszym gdzies "utknely" w systemie... :-((

    Ja kiedyś reklamowałem niewykonanie zlecenia stałego (Wrocław, Dąbrowskiego)
    i miła Pani zapytała mnie jaką chcę rekompensatę utraty oprocentowania.
    Podałem jakąś śmieszną wartość, ale mam wrażenie, że łyknęłaby o wiele
    większą byleby uzasadnioną.

    A'propos BPH. Dzisiaj testowo próbowałem założyć 10dniową lok@tę przez
    Sez@ma. Pierwsze pięć prób: jakiś dziwny komunikat 10202 - Save requested.
    Potem niby poszło, ale oczywiście środki z konta nie zdjęte, lokaty nie widać.
    Po 20 minutach środki z konta zeszły, ale lokaty dalej nie widać. Po godzinie
    to samo. Telefon do pomocy technicznej i tu mnie rozbawili "lokata będzie
    widoczna dopiero jutro". Dodam, że wszystko dzieje się w internecie.

    Jacek

  • 3. Data: 2003-05-08 09:56:05
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

> [...]
    > to samo. Telefon do pomocy technicznej i tu mnie rozbawili "lokata będzie
    > widoczna dopiero jutro". Dodam, że wszystko dzieje się w internecie.

    Tak to jest - jesli bank zatrudnia nie tych ludzi co powinien.
    Zamist postawic na wysokowykwalifikowanych specjalistow wola wystawiac do
    okienka osoby tragicznie niekompetentne.
    Za kilka lat zobacza skutki.
    pozdrawiam
    Fajas

  • 4. Data: 2003-05-08 09:57:45
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i miła Pani zapytała mnie jaką chcę rekompensatę utraty oprocentowania.
    > Podałem jakąś śmieszną wartość, ale mam wrażenie, że łyknęłaby o wiele

    Dobre :-) Powiem, iz przez opoznienie w wyslaniu przelewu przekroczylem GP i
    naliczono mi oplate dodatkowa w Citibanku. Mam nadzieje ze nie okaze sie to
    jednak prawda ;-( GP mija rzeczywiscie dzisiaj i bylem przekonany ze przelew
    zostanie zrealizowany 1 sesja eliksiru, a tak pewnie pojdzie 2 lub 3... sam
    nie wiem. No i nie wiem co na to Citibank...

> [...]
    > to samo. Telefon do pomocy technicznej i tu mnie rozbawili "lokata będzie
    > widoczna dopiero jutro". Dodam, że wszystko dzieje się w internecie.

    To standard :-) Wiem poniewaz rowniez zakladalem takie lokaty. BTW mam
    nadzieje ze przestudiowales dokladnie tabele z oprocentowaniem tych lokat,
    poniewaz najwazysza stawka (5%) dotyczy lokat > 100KPLN

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2003-05-08 10:21:16
    Od: d...@p...onet.pl

    Ciach ...Telefon do pomocy technicznej i tu mnie rozbawili "lokata będzie
    widoczna dopiero jutro". Dodam, że wszystko dzieje się w internecie.

    Witam !

    Z ta lokata jest to normalne zakladasz dzisiaj jest zalozona z data dzisiejsza
    a widoczna nastepnego dnia roboczego. Wiaze sie to z tym ze zakladaja nowy
    rachunek na lokate.

    Pozdrawiam
    Davidian

  • 6. Data: 2003-05-08 10:31:40
    Od: j...@p...onet.pl

    > To standard :-) Wiem poniewaz rowniez zakladalem takie lokaty. BTW mam
    > nadzieje ze przestudiowales dokladnie tabele z oprocentowaniem tych lokat,
    > poniewaz najwazysza stawka (5%) dotyczy lokat > 100KPLN

    Wiem. Nadwyżki trzymam w mBanku. Ta lokata to taki raczej test funkcjonalności
    interfejsu.

    Jacek

  • 7. Data: 2003-05-08 10:37:37
    Od: "Jacek " <j...@N...gazeta.pl>

    d...@p...onet.pl napisał(a):

    > Z ta lokata jest to normalne zakladasz dzisiaj jest zalozona z data
    dzisiejsza
    > a widoczna nastepnego dnia roboczego. Wiaze sie to z tym ze zakladaja nowy
    > rachunek na lokate.

    W mBanku chociażby da się robić wszystkie operacje wewnętrzne online, więc
    nie bardzo rozumiem dlaczego tutaj nie.

    Jacek

  • 8. Data: 2003-05-08 10:51:44
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    > Wiem. Nadwyżki trzymam w mBanku. Ta lokata to taki raczej test
    funkcjonalności
    > interfejsu.

    Nie pytam nawet jak wypadl ;-))))))))))))))))))))

    Pozdrawiam

    Baton

  • 9. Data: 2003-05-08 10:58:46
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Fajas pisze:

> [...]
    > Zamist postawic na wysokowykwalifikowanych specjalistow wola wystawiac do
    > okienka osoby tragicznie niekompetentne.
    Przecież Jacek rozmawiał z pomocą techniczną a nie z panią z okienka.
    Zresztą - tu problem jest natury technicznej a nie dot. kompetencji
    lub ich braku pracowników banku.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-05-09 08:18:57
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > W mBanku chociażby da się robić wszystkie operacje wewnętrzne online, więc
    > nie bardzo rozumiem dlaczego tutaj nie.

    W Nordei tyż lokata zakłada się od razu, a nie następnego dnia.

    Pozdrawiam,
    Washko