  • 1. Data: 2003-05-08 07:54:54
    Temat: KK Visa BZ WBK przeliczana tylko przez USD - czy to mozliwe?
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    Witam,
    wlasnie sympatyczna pani z BZ WBK poinformowala mnie ze ich Visa jest
    przeliczana przy tranzakacjach zagranicznych waluta->USD->PLN , a nie

    aluta->USD->EUR->PLN . Czy to mozliwe czy po prostu pani jest niedoinformowana?

    Pozdrawiam,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-05-08 08:02:42
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    TRS wrote:
    > Witam,
    > wlasnie sympatyczna pani z BZ WBK poinformowala mnie ze ich Visa jest
    > przeliczana przy tranzakacjach zagranicznych waluta->USD->PLN , a nie

    a co w tym dziwnego ?

    > aluta->USD->EUR->PLN . Czy to mozliwe czy po prostu pani jest
    > niedoinformowana?

    dziwne by bylo gdyby ktos przeliczal tak jak ty proponujesz.

    D.

  • 3. Data: 2003-05-08 08:23:52
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    >dziwne by bylo gdyby ktos przeliczal tak jak ty proponujesz.

    Hmmm... a ja bym sobie dal glowe uciac ze tak jest! Dzieki za sprostowanie
    (szkoda by mi bylo glowy).
    Jak mawiaja nasi sasiedzi: smatrisz w knigu - widzis figu ;-)

  • 4. Data: 2003-05-08 09:56:13
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TRS" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm... a ja bym sobie dal glowe uciac ze tak jest! Dzieki za sprostowanie
    > (szkoda by mi bylo glowy).
    > Jak mawiaja nasi sasiedzi: smatrisz w knigu - widzis figu ;-)

    natomiast przeliczenie EUR-USD-PLN dla karty rozliczanej w pln i dolarach
    nie jest juz takie dziwne
    tak sie zastanawiam - w BRE mamy Visy rozliczane w EURO wiec transakcja
    dokonana w USD bylaby chyba przeliczona USD-EUR-PLN

    --
    Matovy

  • 5. Data: 2003-05-08 11:46:55
    Od: "Rafał" <r...@w...pl>

    W BPH VISA jest zawsze rozliczana w USD, czyli waluta => USD = > PLN

    Natomiast MasterCard w EUR, czyli waluta => EUR = > PLN

    Rafał