  • 1. Data: 2003-05-08 09:33:58
    Temat: Millenet - jakie zmiany?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    2003-05-08 11:00
    UWAGA!
    W związku z prowadzonymi pracami w dniu 8 maja system Millenet nie
    będzie dostępny w godzinach od 18.00 do 20.00.

    Za wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy.

    Ktos cos wie?

    Bartol

  • 2. Data: 2003-05-08 11:41:22
    Temat: Re: Millenet - jakie zmiany?
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie dostępny w godzinach od 18.00 do 20.00.
    >
    > Za wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy.

    Dosc sporo zebrali krytycznych uwag od nas, wiec pora ponaprawiac, choc
    ogolnie, pomijajac bezpieczenstwo i szybkosc dzialania system podoba mi
    sie...
    dx

  • 3. Data: 2003-05-08 11:44:20
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Bartol Partol" <b...@p...c> wrote in message

    > Za wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy.

    Mam nadzieje, ze to co zglaszalem ja i inni w reklamacjach :-)

    --
    Wasyl

  • 4. Data: 2003-05-08 12:06:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    WaSyL wrote:
    > Mam nadzieje, ze to co zglaszalem ja i inni w reklamacjach :-)

    Ciekawe jak im zagranica pozowoli - bo z tego co slyszalem to wszystko
    musza biedacy robic pod dykando Portugalczykow

  • 5. Data: 2003-05-08 12:39:56
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > Ciekawe jak im zagranica pozowoli - bo z tego co slyszalem to wszystko
    > musza biedacy robic pod dykando Portugalczykow

    Ponoc tak, tylko ostatnio albo na wiele im pozwolili albo wiele zabronili
    :-). Stalo sie nieco lepiej ....:-)
    dx

  • 6. Data: 2003-05-09 20:45:03
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Thu, 8 May 2003 14:06:39 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Ciekawe jak im zagranica pozowoli - bo z tego co slyszalem to wszystko
    >musza biedacy robic pod dykando Portugalczykow

    Nie bardzo rozumiem? Dlaczego w portugalskim banku mają być biedni z
    tego powodu, że rządzą tam Portugalczycy? :)

  • 7. Data: 2003-05-09 20:59:49
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    calcium300mg <c...@o...pl> napisał(a):

    > Nie bardzo rozumiem? Dlaczego w portugalskim banku mają być biedni z
    > tego powodu, że rządzą tam Portugalczycy? :)

    Też nie bardzo rozumiem...jakby to był szkocki bank to tak ale Portugalczycy?
    Nawiasem system millenet robi w całości portugalska firma...proponuję
    porównać krój czcionki z logo milllentu i logo takiego jednego portugalskiego
    portalu transakcyjnego dla biznesu http://www.managerland.pt ...bardzo
    podobne. A jak zmienimy w adresie literkę t na l to wyskakuje strona
    Millennium... chyba cosik bank szykuje dla firm w internecie (lub ma takie
    plany skoro stronę sobie już zarezerwował).
    Pozdrawiam

    Dżony Bigut

  • 8. Data: 2003-05-10 10:47:28
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Millennium... chyba cosik bank szykuje dla firm w internecie (lub ma takie
    > plany skoro stronę sobie już zarezerwował).

    Na stronie www.managerland.pt jest przeciez logo Banco Comercial Portugues,
    który jest inwestorem w Banku Millennium.

    Pzdr

    K.

  • 9. Data: 2003-05-10 19:08:03
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    Kay <z...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Na stronie www.managerland.pt jest przeciez logo Banco Comercial Portugues,
    > który jest inwestorem w Banku Millennium.

    Chodzi o logo samego managerladnu... wygląda bardzo podobnie jak logo
    millenetu

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut