  • 11. Data: 2004-05-26 19:43:33
    Temat: Re: Lukas Bank i bankomaty
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik EmBa napisał:

    > Nie sposób nie zgodzić się z przedmówcą. Pozostaje jedynie mieć nadzieję że
    > kiedyś to się zmieni a póki co trzeba się mieć na baczności i poniżej pewnej
    > kwoty na koncie np.: 50 zł nie schodzić. Ale jeśli ktos ma "skłonności" do
    > takich sytuacji to niech lepiej skorzysta z innego, bardziej online'owego
    > banku.

    Tu nawet nie o onlineowość chodzi, tylko o nastawienie do klienta. LUKAS
    uskutecznia najgorsze z możliwych - przywalamy każdemu z automatu karę
    nawet za 1 groszowy debet, nawet za jedną sekundę debetu. Potem proś
    kliencie, proś, a może łaskawie oddamy Ci te 30 PLN. Ale nie napisz na
    nas złego słowa, bo nie oddamy. Bo my możemy dużo, a ty nie. Bo to my
    jesteśmy bankiem, a ty - marnym klientem...

    VW też ma system offline, też łatwo zrobić debet. Kara w TOiP - owszem,
    jest - nawet 50 PLN. Ale nie jest przywalana, jak w Lukasie - niczym z
    karabinu maszynowego...

    Bardzo mnie dziwi coś takiego... LUKAS przecież tak chce być bankiem
    przyjaznym dla klienta... i często mu się to udaje... tylko nie tutaj...

  • 12. Data: 2004-05-27 19:41:04
    Temat: Re: Lukas Bank i bankomaty ciag dalszy
    Od: " " <d...@g...pl>

    Właśnie minął 4 dzień od wpłynięcia pieniędzy na konto, bankomat dalej
    twierdzi że "brak środków na koncie" a pani z lukaslini twierdzi że to
    niemożliwe, i odesłała mnie do oddziału Lukasa jak na e-konto przystało ;)

    Dzieki wszystkim za odpowiedzi

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 13. Data: 2004-05-27 20:19:30
    Temat: Re: Re: Lukas Bank i bankomaty
    Od: Sunwoj <s...@W...tlen.pl>

    >kliencie, proś, a może łaskawie oddamy Ci te 30 PLN. Ale nie napisz na
    >nas złego słowa, bo nie oddamy. Bo my możemy dużo, a ty nie. Bo to my
    a mi do tej pory za 1 pln przekroczonego z powodu ich offline'owosci
    nie oddali tej kary :( pisalem, faxowalem i jedyne co to odpowiedzieli
    kanalem internetowym...
    Sam juz nie wiem czy sie poddawac czy nie, choc jak tu czytam ze w
    wiekszosci oddaja to mnie nosi!
    Moze nie umiem pisac reklamacji?

    Help me :)
    Pozdr.
    Wojtek

  • 14. Data: 2004-05-27 20:30:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Sunwoj napisał:

    > a mi do tej pory za 1 pln przekroczonego z powodu ich offline'owosci
    > nie oddali tej kary :( pisalem, faxowalem i jedyne co to odpowiedzieli
    > kanalem internetowym...

    czekaj... drugi raz pisałeś i drugi raz odpowiedzili via internet ?

  • 15. Data: 2004-05-27 20:33:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik d...@g...pl napisał:

    > Właśnie minął 4 dzień od wpłynięcia pieniędzy na konto, bankomat dalej
    > twierdzi że "brak środków na koncie" a pani z lukaslini twierdzi że to
    > niemożliwe, i odesłała mnie do oddziału Lukasa jak na e-konto przystało ;)

    A zadzwoń no na 0800161054 i spróbuj z nimi pogadać.

  • 16. Data: 2004-05-27 21:25:50
    Od: Sunwoj <s...@W...tlen.pl>

    >czekaj... drugi raz pisałeś i drugi raz odpowiedzili via internet ?
    nie... drugi raz wyslalem faxem i liscikiem na adresik we wrocq i
    ciiiiszaaa... wiec pewnie zlali bo juz raz odpowiedzieli... :(

  • 17. Data: 2004-05-27 21:35:13
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Sunwoj napisał:

    > nie... drugi raz wyslalem faxem i liscikiem na adresik we wrocq i
    > ciiiiszaaa... wiec pewnie zlali bo juz raz odpowiedzieli... :(

    kiedy wysłałeś, na jaki adres / nr faksu ?

    dodam, że powinieneś adresować korespondencję na zespół obsługi spraw
    klienta [zosk]

    LUKAS Bank SA
    pl. Orląt Lwowskich 1
    53-605 Wrocław
    fax: (071) 355 30 05

  • 18. Data: 2004-05-27 21:57:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Sunwoj napisał:

    > tak to byl ten numer (bo widze po logach prog. do faxowania), a adresu
    > juz nie pamietam, musialbym poszperac po www, bo chyba stamtad jakos
    > go wzialem

    a to ten... kiedy poszło ?

  • 19. Data: 2004-05-27 21:58:19
    Od: Sunwoj <s...@W...tlen.pl>

  • 20. Data: 2004-05-28 12:32:27
    Od: Sunwoj <s...@W...tlen.pl>

    >a to ten... kiedy poszło ?
    ze 2 tygodnie juz... moze jeszcze poczekam :)